loading...

تور روسيه

رزروانلاين تورهاي روسيه

بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

گردش در دبي

در صورتي كه قصد انتخاب يك مقصد خوب گردشگري را داريد و نمي خواهيد هزينه زيادي داشته باشيد، دبي مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. در ميان اقامتگاه هاي اين شهر، هتل هاي جميرا به دليل امكانات لوكسي كه دارند همواره مورد توجه گردشگران ايراني براي رزرو هتل بوده اند و بسياري از ايرانيان اين هتل ها را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب نموده اند. در صورتي كه قصد داريد از ميان مجموعه هتل هاي جميرا، انتخاب خود را انجام دهيد و همچنين با بهترين روش رزرو هتل هاي اين شركت آشنا شويد، اين مطلب مي تواند براي شما مناسب باشد. همچنين در ابتدا نگاهي به بهترين روش خريد بليط هواپيما مي اندازيم و به شما خواهيم گفت كه چگونه مي توانيد با بهترين نرخ، بليط هواپيماي خود را خريداري نماييد. آژانس مسافرتي دلتابان به عنوان يكي از بهترين مراكز گردشگري در دنيا شناخته مي شود و مي توانيد براي دريافت آسان و ارزان خدمات، از اين وب سايت استفاده نماييد.

تور لحظه آخري دبي

خريد ارزان بليط هواپيما به مقصد دبي

براي اينكه بتوانيد ارزان ترين و بهترين پرواز به سمت دبي را داشته باشيد و همچنين پروازهاي تمامي شركت هاي هواپيمايي را چك كنيد، وب سايت دلتابان بهترين انتخاب پيش روي شما مي باشد. شما مي توانيد از اين وب سايت استفاده كنيد و بليط هواپيماي خود را با قيمتي بسيار مناسب و در كوتاه ترين زمان و خيلي ساده خريداري نماييد. همچنين در صورتي كه براي خريد بليط هواپيماي خارجي به مشكل برخورد كنيد مي توانيد از كارشناسان دلتابان براي دريافت اطلاعات استفاده كنيد. در كل مي توان گفت كه استفاده از وب سايت دلتابان براي اينكه بتوانيد هزينه هاي خريد آنلاين بليط هواپيما را كاهش دهيد و همچنين در كوتاه ترين مدت بليط هواپيماي خود را دريافت نماييد، در دسترس شما مي باشد. اين وب سايت همچنين كاملترين بانك اطلاعاتي از پروازهاي تمامي شهرهاي ايران را در اختيار شما قرار مي دهد و شما مي توانيد از ميان اين پروازها، بهترين پرواز را انتخاب نماييد. در كل مي توان گفت كه استفاده از اين وب سايت اينترنتي بهتر از مراجعه حضوري به دفاتر و آژانس هاي مسافرتي مي باشد.

در تور دبي از آبنماي دبي حتما ديدن كنيد

آبنماي دبي يكي از جاذبه هاي گردشگري بسيار زيباي اين شهر است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، اين آبنما در درياچه برج خليفه قرار دارد كه با هزينه اي بسيار بالا ساخته شده است. طول اين آبنما به 275 متر مي رسد كه آب را تا ارتفاع بسيار بالايي پرتاب مي كند. در اطراف اين آبنما نورافكن هاي متعددي قرار داده شده است كه محيط اطراف را بسيار زيبا كرده است. بي شك اگر يك شب در تور لحظه آخري دبي به بازديد از اين آبنما برويد مي توانيد با يكي از زيباترين صحنه هاي زندگي خود روبرو شويد. نورافكن هاي اين آبنما به قدري محيط اطراف آن را نوراني كرده اند كه نه تنها در داخل اين محيط مي توانيد همه جا را با جزئيات مشاهده كنيد بلكه از فاصله بسيار دور نيز اين آبنما قابل مشاهده است.


بازديد از برج خليفه

اگر علاقه مند به بازديد از برج هاي شهر دبي هستيد و به بازديد از آسمان خراش ها علاقه داريد در تور دبي حتما از برج خليفه ديدن كنيد، اين برج داراي ارتفاعي 828 متري مي باشد كه به عنوان بلندترين ساختمان دنيا شناخته شده است. برج خليفه داراي 163 طبقه مي باشد كه بيشتر واحدهاي آن تجاري و اداري هستند. براي اين كه به خوبي با ارتفاع اين برج آشنا شويد مي توانيد برج ميلاد را در نظر بگيريد، اين برج دو برابر برج ميلاد است. در برج خليفه همچنين واحدهاي تفريحي زيادي نيز قرار دارند كه مي توانيد از آن ها نيز ديدن كنيد. اگر قصد داريد كه تمام شهر دبي را در زير پاي خود حس كنيد مي توانيد به عرشه طبقه 124 اين برج مراجعه كنيد و تمامي شهر را بنگريد.

تور ارزان دبي


بازديد از خانه شيخ سعيد

منزل شيخ سعيد آل مكتوم يكي از جاذبه هاي گردشگري شهر دبي است كه قدمت آن به سال 1896 باز مي گردد، اين ساختمان امروزه در حال بازسازي مي باشد تا توريست ها بتوانند به راحتي از آن بازديد كنند. در ساخت اين منزل از معماري ايراني استفاده شده است كه بيشتر در نواحي كويري و خشك ايران مورد استفاده قرار مي گرفت. مواد اوليه اي كه در ساخت اين خانه به كار رفته است آهك و ساروج مي باشد. در اين ساختمان قديمي يك حيات وجود دارد به پنج قسمت تقسيم مي شود كه در هر بخش يك ايوان، مهمان خانه و تعدادي اتاق قرار دارد.


آكواريوم دبي

بي شك يكي از مهمترين بخش هاي تور ارزان دبي بازديد از آكواريوم دبي مي باشد، با ورود به اين آكواريوم وارد يك محيط كاملا شيشه اي مي شويد كه در اطراف شما انواع مختلفي از آبزيان در حال شنا كردن مي باشند و شما مي توانيد به راحتي از آن ها ديدن كنيد. اين آكواريوم بزرگترين آكواريوم دنيا است كه داراي 51 متر طول، 20 متر عمق و همينطور مخزن آن ظرفيتي معادل 10 ميليون ليتر را دارا مي باشد. در اين آكواريوم انواع مختلفي از آبزيان از جمله كوسه ها، ماهي هاي مختلف، سفره ماهي ها و ... وجود دارد. اگر به جانوران دريايي خيلي علاقه مند هستيد مي توانيد با ورود به بخش عمق يازده متري اين آكواريوم وارد بخشي شويد كه تمامي ماهي ها در اطراف شما هستند، اگر بيشتر علاقه مند بوديد نيز مي توانيد با كمك غواصان وارد آب شويد و از نزديك با زندگي آبزيان آشنا شويد.


بازديد از موزه دبي را در تور دبي از دست ندهيد

اين موزه يكي از آثار تاريخي شهر دبي است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، هدف از ساخت اين موزه دفاع از رودخانه دبي بوده است، مصالحي كه در ساخت اين موزه استفاده شده است آجرهاي مرجاني سنتي مي باشند كه به وسيله آهك به يكديگر چسبيده اند. طبقه بالاي اين موزه توسط تيرك هاي چوبي نگهداري مي شوند و سقف آن نيز از ساقه هاي درخت خرما و همچنين گچ ساخته شده اند. در گذشته هاي دور از اين قلعه كه امروزه تبديل به يك موزه شده است استفاده هاي زيادي مي شد، اين قلعه روزگاري به عنوان محل زندگي حاكم و خانواده اش استفاده مي شد و بعدها نيز به عنوان محل شوراي دولت، پادگان و همينطور زندان مورد استفاده قرار گرفت.


باشگاه گلف امارات

اگر به بازي گلف علاقه مند هستيد حتما در تور دبي به باشگاه گلف امارات مراجعه كنيد، اين باشگاه در سال 1988 تاسيس شده است و داراي 36 حفره مي باشد. تمامي قسمت هاي اين زمين گلف چمن است و امكان بازي كردن به صورت شبانه روزي در آن وجود دارد. در اين باشگاه زمين هايي براي بازي تنيس و اسكواش نيز ساخته شده است و همينطور يك سالن بدنسازي نيز در آن وجود دارد. امكانات بسيار زيادي در اين باشگاه براي راحتي توريست هايي كه در تور دبي از باشگاه گلف ديدن مي كنند فراهم شده است كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل امكانات غذاخوري، فروش لوازم ورزشي، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره كرد.


به راحتي ويزاي امارات را دريافت كنيد

يك خبر خوش براي افرادي كه قصد رفتن به تور دبي را دارند اين است كه دريافت ويزاي امارات به هيچ وجه سختي هاي دريافت ويزاي ساير كشورهاي خارجي را ندارد، شما براي دريافت ويزاي امارات و رفتن به تور دبي تنها كافي است به اداره مهاجرت و وزارت كار مراجعه كنيد تا بدون هيچ گونه دردسري اقدام به دريافت ويزاي امارات كنيد. توجه داشته باشيد كه دريافت ويزاي امارات نيازي به مصاحبه ندارد بنابراين شما مي توانيد اين كار را به صورت غير حضوري نيز انجام دهيد. براي اين كار شما تنها كافي است مدارك مورد نياز براي دريافت اين ويزا را تحويل كارگزار دهيد و بعد از آن به راحتي اقدام به دريافت ويزا كنيد.

تور دبي


مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي امارات

براي دريافت ويزاي امارات تنها كافي است مداركي را كه در ادامه معرفي مي كنيم را آماده كرده و تحويل كارگزار دهيد:
يك اسكن رنگي از صفحه اول پاسپورت معتبر كه داراي حداقل سه ماه اعتبار باشد، يك اسكن از كارت ملي و شناسنامه و همينطور يك عكس.


بازديد از اپراي دبي

اگر در تور دبي به دنبال تفريحات شبانه هستيد و دوست داريد علاوه بر استفاده از آب و هواي بسيار مناسب شهر دبي در هنگام شب يك تفريح مناسب نيز داشته باشيد مي توانيد از اپراي دبي ديدن كنيد، سالن اپراي دبي هر روزه ميزبان اجراهاي كلاسيك و جديدي مي باشد كه توريست هاي بسيار زيادي نيز براي بازديد از آن اجراها شركت مي كنند. در اين سالن معمولا برنامه هاي متعددي اجرا مي شود كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل كنسرت هاي فوق العاده خارجي، اپرا، اجراي موسيقي هاي كلاسيك و همينطور شب هاي كمدي اشاره كرد. اين مجموعه داراي 2000 صندلي مي باشد كه به صورت بسيار زيبايي چيده شده اند. شايد يكي از اصلي ترين دلايل محبوبيت اين سالن معماري فوق العاده زيباي آن باشد كه به صورت چشم نواز طراحي شده است و اگر به تور دبي برويد و از اين سالن ديدن كنيد بي شك اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب خواهد كرد معماري بسيار زيباي اين هتل است.

ساحل كايت سواري دبي

يكي از جاذبه هاي گردشگري پرطرفدار دبي كه سالانه توريست هاي بسيار زيادي در تور لحظه آخري دبي از آن ديدن مي كنند ساحل كايت سواري اين شهر است، در اين ساحل شما مي توانيد تركيبي از شور و نشاط و آرامش و سكوت را مشاهده كنيد. در بخش هايي از اين ساحل امكانات بسيار زيادي فراهم شده است كه توريست ها بتوانند با كايت سواري مشغول شوند و لحظات شادي را سپري كنند، در بخش هاي ديگر نيز امكاناتي براي بازي فراهم شده است كه واليبال ساحلي يكي از محبوب ترين آن ها است. اگر علاقه مند هستيد كه در يك محيط آرام در كنار ساحل پياده روي كنيد و زماني را به آرامش سپري كنيد مي توانيد از بخش هاي انتهايي اين ساحل ديدن كنيد و لحظات آرام و بي دغدغه اي را در تور دبي داشته باشيد.


فرودگاه دبي

فرودگاه بين المللي دبي بهترين فرودگاه كشور امارات مي باشد كه در سال 2014 ميلادي موفق شد بيش از 70 ميليون مسافر را جا به جا كند كه همين موضوع باعث شد تا به عنوان پر رفت و آمدترين فرودگاه دنيا در آن سال شناخته شود. اين فرودگاه داراي مساحتي 2900 هكتاري مي باشد كه تنها 4 كيلومتر با شهر دبي فاصله دارد و همين موضوع باعث راحتي مسافران و گردشگراني شده است كه به تور دبي مي روند. اين فرودگاه داراي سه ترمينال مي باشد كه اين سه ترمينال به صورت كلي هر هفته بيش از 8000 پرواز را به سمت 270 مقصد مختلف انجام مي دهند. ترمينال اصلي اين فرودگاه ترمينال شماره يك است كه بيشتر پروازهاي طولاني از اين ترمينال انجام مي شود. ترمينال شماره دو بيشتر پروازهاي منطقه اي را صورت مي دهد و ترمينال شماره سه نيز به صورت اختصاصي پروازهاي مربوط به هواپيمايي هاي امارات و كانتاس را انجام مي دهد. سيستم هاي حمل و نقل مختلفي براي اين فرودگاه به وجود آمده است كه مسافراني كه به تور دبي مي روند مي توانند از اين سيستم هاي حمل و نقلي براي رفتن به مركز شهر و هتل مورد نظر خود استفاده كنند. سه سيستم حمل و نقلي كه مناسب گردشگران و مسافران است عبارت است از مترو، تاكسي و اتوبوس كه با هر يك از اين سيستم ها مي توانيد خود را به مركز شهر دبي برسانيد.


بهترين زمان سفر به دبي

به صورت كلي آب و هواي شهر دبي بسيار گرم مي باشد و شما نمي توانيد فصلي را پيدا كنيد كه آب و هواي اين شهر خنك باشد، با اين حال بهتر است به جاي اين كه در يك فصل سوزان به اين شهر سفر كنيد در فصلي سفر كنيد كه آب و هواي آن نسبتا معتدل تر باشد. حد فاصل بين دو ماه نوامبر تا مارس بهترين زمان براي رفتن به تور دبي مي باشد، در اين چند ماه شما مي توانيد از آب و هواي نسبتا معتدل شهر دبي نهايت استفاده را ببريد و در طول روز از تمامي جاذبه هاي گردشگري اين شهر ديدن كنيد. البته گاهي اوقات ممكن است در فصول گرم به شهر دبي سفر كنيد و با انبوه جمعيت در اين شهر مواجه شويد، در چنين شرايطي اصلا تعجب نكنيد چرا كه بسياري از افراد فقط به قصد لذت بردن از آفتاب و سواحل بسيار زيباي اين شهر به تور دبي مي آيند و بسياري از آن ها هدفشان از اين سفر آفتاب گرفتن در كنار سواحل فوق العاده زيباي اين شهر مي باشد. در هر فصلي اگر به اين شهر سفر كنيد مي توانيد جمعيت بسيار زيادي را در آن مشاهده كنيد.

تور دبي يكي از تورهاي پرطرفدار در دنيا مي باشد كه سالانه افراد بسيار زيادي تصميم به حضور در اين تور مي گيرند، معمولا ايرانيان يكي از طرفداران تور دبي مي باشند و اگر شما در هر زمان از سال به اين شهر سفر كنيد مي توانيد ايرانيان بسيار زيادي را در اين شهر مشاهده كنيد. در اين مطلب قصد داريم توضيحاتي كامل درباره تور دبي به شما ارائه دهيم، اين مطلب به چند قسمت تقسيم بندي مي شود كه قسمت اول آن مربوط به معرفي شهر دبي است، قسمت بعدي مربوط به معرفي جاذبه هاي گردشگري شهر دبي و قسمت هاي بعدي اين مطلب نيز به معرفي رستوران ها، مراكز خريد و مراكز تفريحي اين شهر اختصاص پيدا مي كند كه در تور دبي مي توانيد از تمامي اين موارد ديدن كنيد.

كلام آخر

در صورتي كه به دنبال يك هتل با امكانات بسيار مناسب هستيد و مي خواهيد هتلي را براي يك اقامت تفريحي لوكس در دبي انتخاب كنيد، مي توانيد از خدمات رزرو آنلاين هتل هاي دبي شركت دلتابان استفاده نماييد. پيشنهاد ما به شما هتل هاي جميرا در اين شهر مي باشد كه با بهترين امكانات تفريحي و اقامتي به صورت گارانتي شده توسط شركت دلتابان براي شما رزرو مي گردد. هتل هاي جميرا از بهترين اقامتگاه هاي شهر دبي به شمار مي روند كه در اين مطلب به معرفي برخي از اين هتل ها پرداختيم.

بازدید : 244
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با تور دبي

دبي از جمله شهرهاي شيخ نشين امارات است كه داراي جاذبه هاي بسيار ديدني است. اين شهر يكي از قطب هاي مهم گردشگري در دنيا به شمار مي آيد. سالانه گردشگران بسيار زيادي از نقاط مختلف جهان براي بازديد از دبي به اين شهر وارد مي شوند. تور دبي همواره مملو از گردشگر مي باشد. رزرو تور دبي را مي توان خيلي ساده با اينترنت انجام داد. اين شهر لوكس البته از گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است. معماري شگفت انگيز دبي و جاذبه هاي تفريحي گوناگوني كه در شهر وجود دارند از جمله دلايلي است كه اين شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترين فصل براي سفر به دبي فصل زمستان است چون در تابستان گرماي هواي اين شهر لوكس غير قابل تحمل مي شود.

معرفي شهر دبي

دبي بزرگترين شهر و همچنين دومين شهر مهم امارات متحده عربي است كه در شبه جزيره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلي اين شهر 64 كيلومتر است. سياست اين شهر بر پايه حكومت مشروطه است. مساحت اين كلانشهر ۴۹۷٫۱ مايل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ كيلومتر مربع) است كه ميزان تراكم جمعيت در آن بيش از ۴۰۸٫۱۸ بر كيلومتر مربع مي باشد. بدون شك دبي يكي از لوكس ترين و گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است كه سفر به آن براي گردشگران بسيار لذت بخش و خاطره انگيز خواهد بود. در دبي هتل هاي بسيار لوكس و زيبايي ساخته شده است. اين هتل ها در رده هاي مختلف هستند و از هتل هاي لوكس تا ارزان قيمت مي توان متناسب با بودجه سفر خود يكي را انتخاب نمود.

دبي داراي آب و هوايي گرم و خشك است و به دليل شرجي بودن هواي اين شهر در فصل تابستان از ميزان گردشگران به دبي كاسته مي شود. بزرگترين مراكز خريد دنيا و بهترين رستوران هاي جهان را در دبي مي توان پيدا كرد. اين شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومين شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان هاي مرتفع مي باشد. فرودگاه دبي از پرترددترين فرودگاه هاي سراسر دنيا محسوب مي شود. در سفر با تور دبي مي توان از جاهاي مختلف اين شهر زيبا ديدن كرد.

وضعيت آب و هوا دبي

هواي دبي بسيار گرم و مرطوب است و در اكثر اوقات اين شهر داراي هوايي شرجي مي باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه اي از ميزان داغي هوا كاسته مي شود و هواي اين شهر قابل تحمل مي گردد. بنابراين توريست هايي كه به دبي سفر مي كنند، ترجيح مي دهند، فصل زمستان را براي سفر خود انتخاب نمايند. در فصل تابستان ميزان گرماي هوا آنقدر زياد است كه لذت گردش در اين شهر را از گردشگران مي گيرد. به طور كلي در امارات آب و هوا خشك و آفتابي است و در طول سال در اين كشور بارندگي رخ نمي دهد، اما در فصل زمستان بارندگي اندكي در شهر دبي صورت مي گيرد. در برخي از مواقع بادهاي شديد سبب بروز طوفان شن و كدر شدن هواي شهر مي شود. در تابستان شدت گرماي هوا بسيار زياد است.

وضعيت آب و هوا دبي

رزرو تور دبي

جهت رزرو تور دبي مي توان از راه هاي مختلفي اقدام كرد. در روش آنلاين رزرو تور دبي با بليط هواپيما مي توان با وارد شدن در سايت هاي ارائه دهنده تور دبي مبدا حركت خود ( شهري كه مي خواهيد از آن جا سفر با تور دبي را آغاز كنيد) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبي را وارد نماييد. همچنين در رزرو آنلاين تور دبي لازم است تاريخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهاي دبي در سايت هاي مختلف و مراكز خدمات مسافربري نمايش داده شده است و مي توان يكي از اين تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه هاي گردشگري دبي

شهر دبي با جاذبه هاي بسيار زيادي كه دارد شناخته شده است. ديدني هاي بسيار زيبايي كه در اين شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبي لذت بسياري ببرند. در اينجا به معرفي برخي از مهمترين جاذبه هاي اين شهر مي پردازيم:

مسجد جميرا:

از زيباترين مسجدهايي كه در شهر دبي ساخته شده است، مسجد جميرا مي باشد. از بهترين نمونه هاي معماري اسلامي مسجد جميرا است. ساخت اين مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره مي باشد. سازه هاي سنگي مسجد را مطابق با اصول معماري فاطميان ساخته اند. حكاكي هاي بسيار زيبا و ظريفي روي مناره هاي مسجد جميرا به كار رفته است.

آكواريوم دبي:

يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري دبي، آكواريوم دبي مي باشد. در اين آكواريوم بيش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزيان پيدا مي شود. اين آكواريوم بسيار زيبا در طبقه همكف دبي مال واقع شده است. اين آكواريوم داراي يك تونل است كه مي توان بازديد رايگان از آن را انجام داد.

از ديگر تفريحات آبي در تور دبي مي توان تورهاي قايق سواري با قايق هاي كف شيشه اي، غواصي در مخزن و شنا با كوسه ماهي ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترين هتل دنيا كه داراي ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزيره مصنوعي مي باشد. نماي اين ساختمان مانند يك قايق سنتي با بادباني است كه به بخش ساحلي دبي جلوه اي بسيار زيبا بخشيده است. اين برج از بهترين و گران قيمت ترين هتل هاي دنيا مي باشد. سوئيت هاي اين هتل بسيار لوكس و مجلل هستند و داراي قيمت بسيار گراني مي باشند. افرادي كه نگراني از بابت هزينه هاي سفر خود ندارند، مي توانند در رستوران اين هتل غذاي خود را ميل كنند.

ساحل جميرا:

از ديگر مكان هاي بسيار معروف در دبي ساحل جميرا مي باشد. در اين ساحل تفريحات بسيار هيجان انگيز ساحلي وجود دارد. در سراسر ساحل جميرا هتل ها و اقامتگاه هاي مختلف وجود دارد. تخت هاي مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش هاي آبي، جت اسكي، رستوران و تفريحات بسيار گسترده ديگري در ساحل جميرا وجود دارد.

جاذبه هاي گردشگري دبي

  • هتل هاي لوكس در تور دبي

شهر دبي به هتل هاي بسيار لوكسي كه دارد معروف است. افرادي كه محدوديتي از نظر پرداخت هزينه هاي هتل در تور دبي ندارند، مي توانند در اقامتگاه و هتل هاي لوكس اين شهر ساكن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمي برج خليفه از هتل هاي لوكس و گران قيمت دبي است. اگر مي خواهيد محل اقامت شما در دبي به جاذبه هاي گردشگري اين شهر نزديك باشد، مي توانيد هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نماييد. براي افرادي كه علاقه مند به سفر لوكس در كنار دريا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزينه بسيار خوبي است. هتل برج العرب به عنوان يكي از لوكس ترين هتل هاي دنيا شناخته شده است.

  • هتل هاي ميان رده اي در تور دبي

از محبوب ترين هتل هاي ميان رده اي كه در دبي مي توان پيدا كرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. اين هتل به برج خليفه و دبي مال بسيار نزديك است و شما مي توانيد پياده در زمان بسيار كوتاهي به اين دو محل برسيد. از ديگر هتل هاي ميان رده اي كه طراحي آن به سبك مدرن عربي مي باشد بوتيك هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جميرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است كه فاصله آن تا برج خليفه ۱۲ دقيقه با ماشين مي باشد. هتل جميرا در گردشگاه مشهور دبي واقع شده است و به اسكله بسيار نزديك است.

  • هتل هاي ارزان قيمت دبي

براي افرادي كه نمي توانند هزينه زيادي از بابت اقامت خود در دبي بپردازند، هتل Ibis بهترين گزينه است. اين هتل ارزان قيمت در كنار مركز خريد امارات واقع شده است. همچنين اين هتل در نزديكي ايستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خليفه با ماشين ۱۳ دقيقه مي باشد. از ديگر هتل هاي ارزان قيمتي كه در شهر دبي وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي فاصله بسيار نزديكي دارد. براي افرادي كه علاقه مند به منطقه هاي تاريخي هستند، هتل XVA Art Hotel گزينه بسيار خوبي است. اين هتل در يك منطقه قديمي قرار گرفته است و امكانات آن نسبت به قيمتي كه دارد، بسيار عالي است.

انواع تور دبي

دسته بندي تورهاي دبي را مي توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهي و يا (Group Tour) : اين نوع تور با هدف يك سفر دسته جمعي و ارتباط صميمانه ميان اعضاي گروه انجام مي شود و موجب يك تعامل دوستانه خواهد شد. در اين نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوايي و هتل و ترانسفر فرودگاهي از كنار هم بودن لذت بسيار زيادي خواهند برد.

تور سفارشي (Customized Tours) : در اين نوع تور گردشگران هيچ گونه شناختي از قبل ندارند و با هم آشنا نيستند. در پايان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زيادي از بودن در كنار هم به دست مي آورند. در اين نوع از تور گردشگران يك نماينده براي خود تعيين كرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضاي گروه نماينده اين درخواست را به ليدر مي دهد تا از آن مكان بازديد كنند.

  • ليدر تور يا راهنماي تور دبي

در سفر با تور دبي ليدر تور مدير اجرايي تور است و به عنوان نماينده آژانس هواپيمايي در سفر محسوب مي شود. ليدر داراي وظايف مختلف و متنوعي در مدت زمان سفر مي باشد. ليدر وظيفه دارد اطمينان از سلامتي و امنيت اعضا كسب كند. هماهنگ سازي برنامه هاي روزانه تور، برخورد با مشكلات احتمالي و رفع آنها، هماهنگ سازي فعاليت هاي تور با عرضه كنندگان اصلي مانند حمل و نقل محلي، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران هاي احتمالي كه تور با آنها در شرايط خاص ممكن است مواجه شود، تدارك تجربه اي بياد ماندني براي اعضاي تور دبي در قالب برنامه سفر تعريف شده همگي از خدمات و وظايف ليدر تور دبي مي باشد.

هتل هاي لوكس در تور دبي

چگونه سفر به دبي را خاطره انگيز كنيم؟

يكي از تورهاي محبوب گردشگري در دنيا تور دبي است. در بين مسافراني كه به امارات متحده عربي مي روند اغلب دبي را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي كنند. در سفر به اين شهر زيبا از جاذبه هاي متنوع آن بازديد خواهيد كرد و خاطراتي خوش براي خود رقم خواهيد زد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره تور دبي و جاذبه هاي آن خواهيم پرداخت تا سفر لذت بخش تري را تجربه كنيد.

تور دبي

براي رزرو تور ارزان دبي به صورت اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد و با مراجعه به سايت اطلاعات لازم را كسب نماييد. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص كنيد كه مبدأ شهر محل زندگي و مقصد نيز شهر دبي خواهد بود. با زدن گزينه جستجو ليستي از تورهاي دبي به نمايش در مي آيد كه هر يك داراي مشخصاتي چون قيمت، نوع هتل، نوع ايرلاين و كلاس پروازي، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه اي كه براي تور دبي در نظر گرفته ايد مورد مناسب خود را انتخاب كنيد. اين امكان وجود دارد كه تور دبي را بر اساس موردي كه براي تان مهم تر است انتخاب كنيد مثلاً تور را بر اساس قيمت و يا رزرو هتل ارزان جستجو كنيد، اين گونه تنها تورهاي مورد نظر به نمايش در مي آيد و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در كوتاه ترين زمان خواهيد بود.

خدمات تور دبي و هزينه آن

در تور دبي خدماتي به مسافران ارائه مي شود كه در هزينه هاي تان نيز تأثيرگذار است. اين خدمات شامل بيمه مسافرتي، ترانسفر فرودگاهي، رزرو بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهري، ليدر فارسي زبان و ... است. با توجه به بودجه اي كه داريد قادر به انتخاب اين خدمات خواهيد بود و از آن ها استفاده خواهيد كرد. هزينه تور دبي با توجه به زمان سفر، نوع ايرلاين، كلاس پروازي، نوع هتل و خدماتي كه ارائه مي شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب كاهش تعداد مسافران و در نتيجه كاهش هزينه ها خواهد شد و بالعكس سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش هزينه هاي هتل، هواپيما و ... مي شود. اگر قصد داريد سفر ارزاني داشته باشيد تور دبي را در فصل هاي كم گردشگر انتخاب كنيد و در روزهاي غير مناسبتي سفر كنيد. اين كه چه ايرلايني را براي پرواز انتخاب كنيد نيز بر هزينه تور تأثير مي گذارد زيرا هر ايرلاين خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نيز اين هزينه را افزايش و يا كاهش مي دهد.

با دلتابان بهترين آزانس مسافرتي سفري خاطره انگيز به شهر دبي داشته باشيد.

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با تور دبي

يكي از تورهاي محبوب گردشگري در دنيا تور دبي است. در بين مسافراني كه به امارات متحده عربي مي روند اغلب دبي را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي كنند. در سفر به اين شهر زيبا از جاذبه هاي متنوع آن بازديد خواهيد كرد و خاطراتي خوش براي خود رقم خواهيد زد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره تور دبي و جاذبه هاي آن خواهيم پرداخت تا سفر لذت بخش تري را تجربه كنيد.

براي رزرو تور دبي به صورت اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد و با مراجعه به سايت اطلاعات لازم را كسب نماييد. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص كنيد كه مبدأ شهر محل زندگي و مقصد نيز شهر دبي خواهد بود. با زدن گزينه جستجو ليستي از تورهاي دبي به نمايش در مي آيد كه هر يك داراي مشخصاتي چون قيمت، نوع هتل، نوع ايرلاين و كلاس پروازي، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه اي كه براي تور دبي در نظر گرفته ايد مورد مناسب خود را انتخاب كنيد. اين امكان وجود دارد كه تور دبي را بر اساس موردي كه براي تان مهم تر است انتخاب كنيد مثلاً تور را بر اساس قيمت و يا هتل جستجو كنيد، اين گونه تنها تورهاي مورد نظر به نمايش در مي آيد و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در كوتاه ترين زمان خواهيد بود.

تور دبي

خدمات تور دبي و هزينه آن

در تورلحظه آخري دبي خدماتي به مسافران ارائه مي شود كه در هزينه هاي تان نيز تأثيرگذار است. اين خدمات شامل بيمه مسافرتي، ترانسفر فرودگاهي، بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل ارزان ، گشت شهري، ليدر فارسي زبان و ... است. با توجه به بودجه اي كه داريد قادر به انتخاب اين خدمات خواهيد بود و از آن ها استفاده خواهيد كرد. هزينه تور دبي با توجه به زمان سفر، نوع ايرلاين، كلاس پروازي، نوع هتل و خدماتي كه ارائه مي شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب كاهش تعداد مسافران و در نتيجه كاهش هزينه ها خواهد شد و بالعكس سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش هزينه هاي هتل، هواپيما و ... مي شود. اگر قصد داريد سفر ارزاني داشته باشيد تور دبي را در فصل هاي كم گردشگر انتخاب كنيد و در روزهاي غير مناسبتي سفر كنيد. اين كه چه ايرلايني را براي پرواز انتخاب كنيد نيز بر هزينه تور تأثير مي گذارد زيرا هر ايرلاين خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نيز اين هزينه را افزايش و يا كاهش مي دهد.

چرا تور دبي

تور دبي به عنوان يكي از مقاصد گردشگري محبوب به شمار مي آيد كه در سفر به آن انواع جاذبه هاي گردشگري را در كمترين زمان خواهيد ديد زيرا در فاصله مكاني كمي از هم قرار دارند. مي توان گفت براي ديدن تمام جاذبه هاي دبي دو روز كافي است اما اگر بيشتر هم بمانيد چيزهايي براي سرگرمي تان وجود خواهد داشت. سنت و مدرنيته را در اين شهر خواهيد ديد و فرهنگ هاي مختلف در آن آميخته شده اند. دبي از نظر زماني نيم ساعت از تهران عقب تر است و زبان رسمي آن ها عربي مي باشد. در تور دبي در فرودگاه بين المللي دبي به زمين خواهيد نشست. در صورت نياز به راهنمايي هاي بيشتر با كارشناسان ما تماس برقرار كنيد و راهنمايي هاي لازم را دريافت كنيد.

تور لحظه آخري دبي

شرايط آب و هوايي دبي

براي سفر به دبي دانستن اطلاعاتي از آب و هواي آن لازم است زيرا كمك مي كند زمان مناسبي را براي تور دبي انتخاب كنيد. اين شهر آب و هواي گرمسيري بياباني دارد كه سبب مي شود فصل تابستاني گرم و مرطوب داشته باشد و ميانگين دما حتي به چهل و يك درجه نيز مي رسد. دماي هوا در شب ها به سي درجه كاهش پيدا خواهد كرد و در سال 2002 اين شهر بيشترين درجه دمايي خود يعني پنجاه و پنج درجه را ثبت كرده است. فصل تابستان از نظر آب و هوايي بيشتر گرم است اما چون زمان تعطيلات است برخي در اين زمان به دبي سفر مي كنند.

آب و هواي دبي

بهترين زمان رزرو تور دبي

از نوامبر تا مارس بهترين زمان رزرو تور دبي است كه هوا مساعد است و به راحتي قادر به گشت و گذار و بازديد از جاذبه ها خواهيد بود. اين شهر دو فصل دمايي دارد كه شامل گرم و گرم تر است. فصل زمستان دماي نقاط ساحلي مطبوع است و آسماني صاف را تماشا خواهيد كرد كه سبب مي شود فصل شلوغ گردشگري در دبي باشد. در سفر به دبي در فصل زمستان شاهد وجود عده زيادي گردشگر در سواحل آن خواهيد بود. بهترين زمان از نظر هزينه براي تور دبي فصل تابستان است كه گرما و رطوبت بسيار بالا سبب كاهش هزينه ها خواهد شد.

هزينهٔ اقامت در هاستل در تور دبي

در دبي تعداد هاستل ها كم است و زياد رايج نيست. هزينه اقامت در خوابگاه هاستل 120-100 درهم امارت مي باشد و براي اقامت در اتاق خصوصي نيز بايد شبي 375-250 درهم پرداخت كنيد. اكثر هاستل ها واي فاي رايگان دارند و در برخي از آن ها صبحانه رايگان داده مي شود. در كل براي كاهش هزينه ها در تور دبي اقامت در هاستل گزينه مناسبي مي تواند باشد.

تور دبي

اقامت در هتل هاي ارزان در تور دبي

براي كاهش هزينه ها و اقامت در هتل هاي ارزان در دبي هزينه اي حدود 250-200 درهم در اتاق هايي با امكانات پايه بايد پرداخت كنيد. همه اتاق ها مجهز به واي فاي رايگان هستند و برخي امكاناتي چون سرويس رايگان به فرودگاه و يا استخر دارند. هزينه هتل هاي ميان رده پايين است اما اگر به دنبال اقامتگاهي لوكس باشيد سقف قيمت مشخص نيست و با توجه به امكانات و خدمات مشخص خواهد شد.

هزينهٔ حمل و نقل عمومي در تور دبي

وسيله حمل و نقل عمومي براي گشت و گذار در دبي كه مناسب باشد مترو است. قيمت بليط هاي آن با توجه به مسافت طي شده فرق مي كند. بليط هاي يك روزه مترو بيست درهم هستند. تاكسي ها نيز قيمت مناسب و ارزاني دارند، كاربرد اپليكيشني به نام Uber در دبي رايج است. اگر از اتوبوس براي رفتن به ابوظبي استفاده مي كنيد هزينه اي حدود چهل درهم بايد پرداخت كنيد اما اگر اين مسير را با تاكسي طي كنيد هزينه آن دويست و نود درهم خواهد شد.

مراكز خريد در دبي

اغلب افراد در تور دبي به مراكز خريد آن خواهند رفت، در اين مراكز كالاهايي از معتبرترين برندهاي جهاني با كيفيت عالي و قيمت مناسب به فروش مي رسند كه قادر به خريد آن ها خواهيد بود. دو مورد از اين مراكز را معرفي خواهيم كرد:

  • مركز خريد امارات: يكي از مراكز خريد مشهور دنيا مركز خريد امارات است كه داري پيست اسكي شگفت انگيزي مي باشد. اين پيست اسكي داراي محدوده اي مخصوص پنگوئن ها و تله سي يژ است و دماي پيست را در منفي 4 درجه حفظ مي كنند. در اين مركز خريد، مركز تفريحي خانوادگي و هم چنين مجموعه سينمايي وجود دارد و وسايل تفريحي آن براي كودكان و بزرگسالان مناسب است. علاوه بر اين ها رستوران هايي در اين مركز خريد وجود دارد كه قادر به سرو انواع غذاهاي بين المللي است.
  • دبي مال: بهترين مركز خريد شهر دبي، دبي مال است كه ورودي برج خليفه و آكواريوم دبي مي باشد. در اين مركز تجاري زمين اسكيت روي يخ، مجموعه سينمايي و محدوده بازي وجود دارد و بدين ترتيب علاوه بر خريد كردن قادر به تفريح خواهيد بود و قادر به غذا خوردن در رستوران هاي آن خواهيد بود. يك رويداد جذاب فرهنگي و تفريحي هميشه در اين مركز برپا خواهد شد كه يا نمايش مد و يا اجراي موسيقي زنده خواهد بود. مهم ترين رويدادهاي آن فستيوال خريد دبي است كه در ماه هاي ژانويه و فوريه برگزار مي شود. جشنواره سورپرايز تابستاني دبي هم در جولاي و آگوست برگزار خواهد شد.

جاذبه هاي دبي

جاذبه هاي گردشگري دبي

قطب گردشگري امارات متحده عربي شهر دبي است كه بسيار پر زرق و برق و ديدني است. اين شهر آسمان خراش هاي بلند، مراكز تفريحي و مراكز خريد بزرگي دارد كه سبب جذب گردشگران زيادي به آن مي شود. اين شهر در ابتدا اين چنين پيشرفته نبود ولي توانست با ساز و كارهايي در جذب گردشگر موفق شود و امروزه به مقصدي محبوب تبديل شود. تفريحات ساحلي و جاذبه هاي مفرح ديگري نيز سبب مي شود بسياري از ايرانيان آن را براي سفر انتخاب كنند. از جمله جاذبه هاي گردشگري در تور دبي به برج خليفه، پيست اسكي، آكواريوم، دبي مال و ... مي توان اشاره كرد. دبي ضمن داشتن جاذبه هاي مدرن ميراث فرهنگي غني اي دارد و با قدم زدن در محله هاي قديمي آن سنت كهن اين شهر را خواهيد ديد.

بازديد از برج خليفه در تور دبي

برج خليفه را مهم ترين نماد اين شهر مي دانند كه طولي به اندازه 8.829 متر دارد و بلندترين ساختماني است كه در دنيا وجود دارد. مهم ترين جاذبه دبي يعني برج خليفه سبب جذب گردشگران به سمت آن شده است تا به سكوي بازديد آن كه در طبقه صد و بيست و چهار است بروند. تماشاي شهر دبي از اين ارتفاع تجربه جالبي است كه نبايد از دست داد. برج خليفه در سال 2010 بود كه ساختش به پايان رسيد. از بالاي برج آسمان خراش هايي كه بين بيابان و اقيانوس قرار دارند را خواهيد ديد كه بسيار تماشايي است. نماي شهر از اين برج در شب بسيار ديدني تر است و قادر خواهيد بود نماي پانوراما از چراغاني هاي شهر را با دوربين خود ثبت نماييد. بليط ورودي آن را از قبل خريداري كنيد تا در صف هاي طولاني آن نمانيد. باغ و باغچه هايي در اطراف برج وجود دارد كه داراي مسيرهاي پياده روي هستند، آبنماها و فواره هاي زيادي را خواهيد ديد و بلندترين فواره دنيا نيز در دبي وجود دارد كه الهام گرفته از فواره اي به نام Bellagio در لاس وگاس مي باشد.

بازديد از موزه دبي

يكي از جاذبه هايي كه در تور دبي قادر به بازديد از آن ها خواهيد بود موزه دبي است كه موقعيت آن قلعه الفهيدي مي باشد و هدف از ساخت آن دفاع و حفاظت از خور دبي بوده است كه در سال 1787 ساخته شد. از بلوك هاي مرجاني در ساخت ديواره هاي آن استفاده شده است و با استفاده از آهك كنار هم قرار گرفته اند. از ستون هاي چوبي براي نگه داشتن طبقات بالايي استفاده شده است و از شاخ برگ نخل، گچ و گل براي سقف آن به كار گرفته شده است. اين دژ را در گذشته به عنوان اقامتگاهي براي خاندان پادشاهي استفاده مي كردند و بعدها به مقر حكومت، پادگان نظامي و زندان تبديل شد.

دو مرتبه در سال هاي 1971 و هم چنين 1995 اين بنا مرمت و بازسازي شده و موزه شهر هم اكنون در آن قرار دارد. نمايشگاهي از نقشه هاي قديمي امارات و دبي در آن قرار دارد و نشان دهنده اين است كه گسترش كشور بعد از رونق صنعت نفت چگونه بوده است. خانه هايي ساخته شده از برگ نخل، قايق هاي سنتي و برجي بادگير اماراتي را در اين موزه خواهيد ديد. نمايشگاه سلاح و جنگ افزار در تالار سمت راست آن وجود دارد و نمايشگاه آلات موسيقي اماراتي را در تالار سمت چپ خواهيد ديد. در موزه دايوراما هاي مختلفي را خواهيد ديد كه نشان دهنده سبك زندگي سنتي در امارت است كه از جمله آن ها به صيد مرواريد و زندگي باديه نشيني مي توان اشاره كرد. در بخشي ديگر از موزه صنايع دستي زيادي را مي بينيد كه از گورهاي 4-3 هزار ساله كشف شده اند و مربوط به منطقه باستاني Al Qusais مي باشند.

سفر به دبي

بازديد از بستكيه، محلهٔ قديمي دبي

در اواخر قرن نوزدهم محله قديمي دبي را خواهيد ديد كه بستكيه و يا منطقه الفهيدي نام دارد. اين محل براي زندگي تاجران ثروتمند ايران ساخته شد كه كارشان تجارت مرواريد و منسوجات بود. اين تاجران دبي را به دليل موقعيت اقتصادي و هم چنين نزديكي به خور دبي براي زندگي كردن انتخاب كردند. محله قديمي در كنار خور دبي است و دربرگيرنده بخش هاي شرقي "بر دبي" مي باشد. در اين منطقه ساختمان هاي سنگ آهكي و مرجاني را خواهيد ديد كه داراي بادگير هستند و مرمت شده اند. اين بادگيرها به منظور تهويه مطبوع ساختمان ساخته شده اند، در واقع تاجران ايراني معماري خانه هاي ساحلي ايران را با خود به دبي برده بودند. در خيابان هاي باريك آن بناهايي با سبك معماري عربي را خواهيد ديد كه گذشته دبي را نشان مي دهند. گالري به نام مجلس در آن وجود دارد كه در آن سراميك هاي عربي سنتي و هم چنين ديگر وسايل سنتي به نمايش گذاشته شده است. گالري ديگر گالري XVA است كه مختص هنر معاصر مي باشد و پايه گذاري آن در يك بناي قديمي است.

بازديد از خانه شيخ سعيد آل مكتوم

يكي از حاكمان دبي در سال ها 1958-1921 شيخ سعيد آل مكتوم بوده است كه پدربزرگ حاكم فعلي دبي مي باشد. خانه سابق شيخ بازسازي و مرمت گشته و هم اكنون به عنوان موزه از آن استفاده مي شود. بهترين نمونه معماري عربي را در اين موزه خواهيد ديد. پدر شيخ سعيد خانه اصلي را در سال 1896 ساخته بود و به گونه اي طراحي شده بود كه از تراس آن فعاليت قايق ها و كشتي ها زير نظر گرفته مي شد. اين خانه بعد ها ويران شد و در كنار آن خانه فعلي ساخته شد. سبك و سياق اين خانه همانند مدل قبلي است و داراي درهاي حكاكي شده، پنجره هايي با صفحات چوبي مشبك و ... است. سي اتاق در اطراف حياط مركزي خانه وجود دارد كه داراي بادگير مي باشند. نمايشگاه عكس و اسناد تاريخي دبي را در داخل اين مجموعه خواهيد ديد. اين عكس ها قديمي مربوط به سال هاي 1953-1948 بوده است كه در آن به نمايش درآمده اند. در بخش دريايي آن عكس هايي از صيد مرواريد، ماهيگيري و مراحل ساخت قايق را خواهيد ديد. تعداد بالايي نقشه، سكه، مهر و نامه در سرتاسر اين مجموعه نگهداري مي شود كه تاريخ و چگونگي توسعه امارات در سال هاي گذشته را نشان مي دهد. خانه شيخ عبيد ثاني در نزديكي موزه است و مرمت شده است و فضاي داخلي آن بسيار جذاب و سنتي مي باشد.

بازديد از ديره در تور دبي

در كرانه هاي شمالي دبي، خور دبي ديره واقع شده است كه داراي خيابان هايي تو در تو و باريك مي باشد. اين خيابان ها تنوع نژاد و مليت هاي مختلفي كه در دبي گرد آمده بودند را نشان مي دهد. كشتي ها و قايق هايي قديم در ديره وجود دارد و دليل جذب گردشگري اين ناحيه بازارهاي مشهورش مي باشد، اين بازارها در هر ساعت از روز پر بازديد هستند. بزرگ ترين بازار طلاي دنيا همين بازار طلاي ديره است، در بازار ادويه آن هر ادويه اي كه بخواهيد يافت مي شود و مغازه داران كيسه هاي بزرگي از زعفران، سماق، پاپريكا، آويشن و زيره را در جلوي درب مغازه گذاشته اند. از ديگر محصولات اين بازار عرقيات گياهي، گلاب، عودهاي خوشبو و اسانس هاي معطر است. بازار ماهي آن توريستي است اما با ورود به آن با مردم محلي و سبك زندگي آن ها آشنا خواهيد شد. اگر علاقه مند به تاريخ هستيد ميراث ارزشمندي در معماري منطقه نمايان است كه مرمت شده است و بازديد از آن ها خالي از لطف نيست. يكي از بناهاي ديدني اين منطقه خانه يكي از تاجران ثروتمند ايراني است كه به شيخ احمد بين دلموك رسيده است و تاجر مرواريد مي باشد. ساخت اين بنا در سال 1890 صورت گرفته است. فضاي داخلي خانه هاي سنتي آن را با سر زدن به آن خواهيد ديد. ساخت مسجد الاحمديه در سال 1912 صورت گرفته است و در واقع قديمي ترين مدرسه دبي است كه هم اكنون به موزه آموزش عمومي اختصاص يافته است.

هتل جميرا بيچ

يكي از لوكس ترين و زيباترين هتل هاي جميرا و شهر دبي كه مي توان اقامتي بسيار لوكس را در آن تجربه كرد، هتل جميرا بيچ مي باشد. اين هتل 5 ستاره با بيشترين امكانات مي تواند تجربه اي از اقامت بسيار خوب را براي شما به جاي بگذارد. اتاق هاي اين هتل منظره اي فوق العاده زيبا دارند و شما مي توانيد براي اينكه در سفر تفريحي خود به دبي آرامش داشته باشيد، اتاق هاي اين هتل را رزرو نماييد. در صورتي كه علاقه مند به ميل كردن غذايبين المللي باشيد، رستوران هاي اين هتل مي توانند بهترين انتخاب براي شما باشند و همچنين كافي شاپ هاي اين مجموعه مي توانند گزينه اي بسيار خوب براي سرو يك عصرانه بسيار دلنشين به شمار مي روند. جميرا بيچ همچنين گزينه اي بسيار مناسب براي كساني است كه مي خواهند از مراكز تجاري و تفريحي دبي ديدن كنند. اين هتل براي كساني كه مي خواهند خدمات مربوط به نوزاد را دريافت كنند خدمات ويژه اي داشته و اين افراد مي توانند نسبت به خريد اين خدمات در درون هتل اقدام كنند. استخرها و سالن هاي ورزشي از ديگر مزاياي رزرو هتل به شمار مي روند.از طريق وب سايت دلتابان مجري مستقيم تور دبي هتل جميرا ميتوانيد تور دبي را خريداري نماييد.

بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رزرو و خريد بليط هواپيما اينترنتي هتل هاي جميرا دبي از مزيت هاي بسياري برخوردار مي باشد كه يكي از مهمترين آنها مديريت زمان و هزينه است. با رزرو آنلاين هتل جميرا بيچ دبي توانيد از تخفيفات دائمي مطلع شويد و همچنين پاسخ سوالات خود را از طريق پشتيباني 24 ساعته سايت مسافرتي دلتابان جويا شويد. با رزرو اينترنتي تور دبي پرواز ماهان مقايسه مناسبي ميان خدمات و امكانات هتل هاي مختلف جميرا خواهيد داشت.

هتل جميرا دبي

رزرو اينترنتي هتل جميرا

سفر به دبي براي بسياري از افراد يك تجربه منحصر به فرد است چرا كه اين منطقه در كشور امارات خاستگاه بسياري از توريست ها و گردشگران از نقاط مختلف دنيا مي باشد. در كنار ديدني هاي اين شهر نمي توان از هتل هاي چند ستاره منطقه جميرا غافل شد. هتل هايي كه نام هاي شناخته شده آنها نه تنها در شهر دبي و كشور امارات زبانزد عام و خاص است بلكه در تمام دنيا نيز اين هتل ها از شهرت بسياري برخوردار هستند. در بحث امروز دلتابان سعي دارد شما را با چند مورد از هتل هاي جميرا دبي آشنا كند و نحوه رزرو آنها را از طريق اين سايت براي شما عزيزان بازگو كند.

رزرو اينترنتي هتل هاي جميرا دبي از طريق سايت آژانس گردشگري دلتابان داراي مزيت هاي متعددي است كه در اين بخش سعي داريم به مهمترين آنها اشاره كنيم و در ادامه هر كدام از آنها را بيشتر مورد ارزيابي قرار دهيم. با رزرو اينترنتي اين امكان براي مسافران سايت دلتابان فراهم خواهد شد كه امكانات و خدمات هتل هاي اين منطقه از دبي را بيشتر مورد بررسي قرار دهند، در واقع مقايسه ميان هتل هاي جميرا از اين طريق امكان پذير خواهد بود. مديريت زمان گزينه مهم بعدي است كه در كنار برآورد هزينه هاي رزرو هتل از مهمترين مزيت هاي رزرو آنلاين شناخته مي شوند.

آسوده خاطر بودن قبل و بعد از سفر به دليل رزرو اينترنتي هتل هاي جميرا نيز مي تواند در ليست مزاياي اينگونه از خدمات سايت دلتابان جاي گيرد. تخفيف هاي مختلفي در طول سال براي مسافران و رزرو كنندگان از سوي هتلداران تعيين مي شود كه عزيزان در زمان رزرو آنلاين مي توانند از آنها مطلع شوند و حتي برخوردار گردند. پشتيباني 24 ساعته نيز از ديگر مواردي است كه در صورت رزرو اينترنتي و آنلاين تور دبي هتل جميرا دبي مي توانيد از آن بهره مند شويد. در ادامه به موارد عنوان شده بيشتر خواهيم پرداخت.

هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah يك هتل بسيار زيبا مي باشد كه از جمله هتل هاي جميرا دبي به شمار مي آيد و شما مي توانيد با اقامت در آن از چشم انداز فوق العاده و 360 درجه آن نهايت لذت را ببريد، اين هتل بسيار زيبا داراي امكاناتي نظير ساحل اختصاصي، 2 استخر شنا، زمين هاي بازي و رستوران مي باشد كه مي توانيد از اين امكانات نهايت بهره را ببريد، شما در تمامي بخش هاي اين هتل به اينترنت رايگان دسترسي داريد، اتاق هاي هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah بسيار بزرگ و جادار هستند و به همين علت شما مي توانيد اقامت راحتي را داشته باشيد و بعد از گذراندن يك روز خسته كننده به راحتي در اتاق هاي اين هتل استراحت كنيد. دلتابان به شما توصيه مي كند حتما با امكانات اين هتل بيشتر آشنا شويد تا در صورت علاقه اقدام به رزرو اتاق در اين هتل كنيد. ساحل اختصاصي اين هتل يك محيط امن را براي خانواده ها به وجود آورده است كه بتوانند به راحتي در آن پياده روي كنند و از منظره اي كه ساحل جميرا دبي براي آنها فراهم كرده است نهايت لذت را ببرند، به همين علت است كه اين هتل يكي از بهترين هتل هاي جميرا دبي براي اقامت خانواده ها مي باشد.

هتل جميرا دبي

هتل Five Palm Jumeirah Dubai

طراحي مدرن و معماري بي نظير يكي از مهمترين عواملي است كه باعث شده تا هتل Five Palm Jumeirah Dubai تبديل به يكي از بهترين هتل هاي جميرا دبي شود، اين هتل 5 ستاره داراي امكانات بي نظير بسيار زيادي مي باشد، اين هتل داراي يك استخر روباز و فوق العاده است كه مي توانيد براي شنا كردن از آن استفاده كنيد، علاوه بر اين وجود رستوران ها و كافه هاي مختلف باعث مي شود تا شما از نظر تغذيه مشكلي نداشته باشيد و براي وعده هاي غذايي منوهاي مختلف پيش روي شما وجود داشته باشد. يكي از مهمترين ويژگي هاي اين هتل اين است كه كاركنان آن بسيار حرفه اي و مودب هستند و شما مي توانيد ارتباط مناسبي با آنها داشته باشيد و خدمات مورد نياز خود را به راحتي دريافت كنيد.

آشنايي با هتل القصر

امروزه تعداد بسيار زيادي از توريست هايي كه وارد شهر دبي مي شوند در اين هتل اقامت مي كنند. اين هتل 5 ستاره و لوكس داراي امكانات بسيار زيادي است كه اقامت راحتي را براي شما فراهم مي كند هتل القصر يك هتل بسيار زيبا است كه در منطقه جميرا دبي واقع شده است، اين هتل داراي امكانات زيادي مي باشد و از آنجايي كه در نزديكي يكي از بزرگترين قصرهاي شهر دبي واقع شده است ، اگر شما نيز جزو آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به خريد در مسافرت مي باشيد دلتابان به شما توصيه مي كند اقامت در اين هتل را از دست ندهيد، با اقامت در اين هتل مي توانيد به راحتي خود را به بازار معروف جميرا برسانيد و خريدهاي خود را انجام دهيد. اگر به دنبال هتلي مناسب براي ماه عسل و سفرهاي دونفره هستيد، توصيه ما به شما اقامت در اين هتل است.

تور جميرا دبي

هتل مينا السلام جميرا دبي

اين هتل داراي معماري سنتي عربي مي باشد كه براي علاقه مندان به تاريخ عرب مي تواند بهترين محل براي اقامت باشد، شما در كنار اين هتل مي توانيد عكس هاي هنري بسيار زيادي را از خود بگيريد چرا كه منظره اين هتل بسيار زيبا و خاص است. با اينكه معماري اين هتل به سبك سنتي و قديمي مي باشد ولي با اين حال خدمات فوق العاده اي را به شما ارائه مي دهد و امكانات فوق العاده لوكسي را در اختيار شما قرار مي دهد.اين هتل به عنوان هتل بازار دبي شناخته مي شود كه سرويس هاي رايگان را در اختيار مسافران قرار مي دهد تا بتوانند خود را به راحتي از هتل به اين بازار برسانند و به همين علت است كه امروزه يكي از محبوب ترين هتل هاي جميرا دبي شناخته مي شود. ساحل اين هتل بسيار آرام است و شما مي توانيد با خيالي راحت در آن قدم بزنيد و از آرامش آن نهايت لذت را ببريد.

براي رزرو هتل در شهر دبي ميتوانيد از سايت دلتبان اقدام كنيد.

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رزرو و خريد بليط هواپيما اينترنتي هتل هاي جميرا دبي از مزيت هاي بسياري برخوردار مي باشد كه يكي از مهمترين آنها مديريت زمان و هزينه است. با رزرو آنلاين هتل جميرا بيچ دبي توانيد از تخفيفات دائمي مطلع شويد و همچنين پاسخ سوالات خود را از طريق پشتيباني 24 ساعته سايت مسافرتي دلتابان جويا شويد. با رزرو اينترنتي تور دبي پرواز ماهان مقايسه مناسبي ميان خدمات و امكانات هتل هاي مختلف جميرا خواهيد داشت.

هتل جميرا دبي

رزرو اينترنتي هتل جميرا

سفر به دبي براي بسياري از افراد يك تجربه منحصر به فرد است چرا كه اين منطقه در كشور امارات خاستگاه بسياري از توريست ها و گردشگران از نقاط مختلف دنيا مي باشد. در كنار ديدني هاي اين شهر نمي توان از هتل هاي چند ستاره منطقه جميرا غافل شد. هتل هايي كه نام هاي شناخته شده آنها نه تنها در شهر دبي و كشور امارات زبانزد عام و خاص است بلكه در تمام دنيا نيز اين هتل ها از شهرت بسياري برخوردار هستند. در بحث امروز دلتابان سعي دارد شما را با چند مورد از هتل هاي جميرا دبي آشنا كند و نحوه رزرو آنها را از طريق اين سايت براي شما عزيزان بازگو كند.

رزرو اينترنتي هتل هاي جميرا دبي از طريق سايت آژانس گردشگري دلتابان داراي مزيت هاي متعددي است كه در اين بخش سعي داريم به مهمترين آنها اشاره كنيم و در ادامه هر كدام از آنها را بيشتر مورد ارزيابي قرار دهيم. با رزرو اينترنتي اين امكان براي مسافران سايت دلتابان فراهم خواهد شد كه امكانات و خدمات هتل هاي اين منطقه از دبي را بيشتر مورد بررسي قرار دهند، در واقع مقايسه ميان هتل هاي جميرا از اين طريق امكان پذير خواهد بود. مديريت زمان گزينه مهم بعدي است كه در كنار برآورد هزينه هاي رزرو هتل از مهمترين مزيت هاي رزرو آنلاين شناخته مي شوند.

آسوده خاطر بودن قبل و بعد از سفر به دليل رزرو اينترنتي هتل هاي جميرا نيز مي تواند در ليست مزاياي اينگونه از خدمات سايت دلتابان جاي گيرد. تخفيف هاي مختلفي در طول سال براي مسافران و رزرو كنندگان از سوي هتلداران تعيين مي شود كه عزيزان در زمان رزرو آنلاين مي توانند از آنها مطلع شوند و حتي برخوردار گردند. پشتيباني 24 ساعته نيز از ديگر مواردي است كه در صورت رزرو اينترنتي و آنلاين تور دبي هتل جميرا دبي مي توانيد از آن بهره مند شويد. در ادامه به موارد عنوان شده بيشتر خواهيم پرداخت.

هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah يك هتل بسيار زيبا مي باشد كه از جمله هتل هاي جميرا دبي به شمار مي آيد و شما مي توانيد با اقامت در آن از چشم انداز فوق العاده و 360 درجه آن نهايت لذت را ببريد، اين هتل بسيار زيبا داراي امكاناتي نظير ساحل اختصاصي، 2 استخر شنا، زمين هاي بازي و رستوران مي باشد كه مي توانيد از اين امكانات نهايت بهره را ببريد، شما در تمامي بخش هاي اين هتل به اينترنت رايگان دسترسي داريد، اتاق هاي هتل Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah بسيار بزرگ و جادار هستند و به همين علت شما مي توانيد اقامت راحتي را داشته باشيد و بعد از گذراندن يك روز خسته كننده به راحتي در اتاق هاي اين هتل استراحت كنيد. دلتابان به شما توصيه مي كند حتما با امكانات اين هتل بيشتر آشنا شويد تا در صورت علاقه اقدام به رزرو اتاق در اين هتل كنيد. ساحل اختصاصي اين هتل يك محيط امن را براي خانواده ها به وجود آورده است كه بتوانند به راحتي در آن پياده روي كنند و از منظره اي كه ساحل جميرا دبي براي آنها فراهم كرده است نهايت لذت را ببرند، به همين علت است كه اين هتل يكي از بهترين هتل هاي جميرا دبي براي اقامت خانواده ها مي باشد.

هتل جميرا دبي

هتل Five Palm Jumeirah Dubai

طراحي مدرن و معماري بي نظير يكي از مهمترين عواملي است كه باعث شده تا هتل Five Palm Jumeirah Dubai تبديل به يكي از بهترين هتل هاي جميرا دبي شود، اين هتل 5 ستاره داراي امكانات بي نظير بسيار زيادي مي باشد، اين هتل داراي يك استخر روباز و فوق العاده است كه مي توانيد براي شنا كردن از آن استفاده كنيد، علاوه بر اين وجود رستوران ها و كافه هاي مختلف باعث مي شود تا شما از نظر تغذيه مشكلي نداشته باشيد و براي وعده هاي غذايي منوهاي مختلف پيش روي شما وجود داشته باشد. يكي از مهمترين ويژگي هاي اين هتل اين است كه كاركنان آن بسيار حرفه اي و مودب هستند و شما مي توانيد ارتباط مناسبي با آنها داشته باشيد و خدمات مورد نياز خود را به راحتي دريافت كنيد.

آشنايي با هتل القصر

امروزه تعداد بسيار زيادي از توريست هايي كه وارد شهر دبي مي شوند در اين هتل اقامت مي كنند. اين هتل 5 ستاره و لوكس داراي امكانات بسيار زيادي است كه اقامت راحتي را براي شما فراهم مي كند هتل القصر يك هتل بسيار زيبا است كه در منطقه جميرا دبي واقع شده است، اين هتل داراي امكانات زيادي مي باشد و از آنجايي كه در نزديكي يكي از بزرگترين قصرهاي شهر دبي واقع شده است ، اگر شما نيز جزو آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به خريد در مسافرت مي باشيد دلتابان به شما توصيه مي كند اقامت در اين هتل را از دست ندهيد، با اقامت در اين هتل مي توانيد به راحتي خود را به بازار معروف جميرا برسانيد و خريدهاي خود را انجام دهيد. اگر به دنبال هتلي مناسب براي ماه عسل و سفرهاي دونفره هستيد، توصيه ما به شما اقامت در اين هتل است.

تور جميرا دبي

هتل مينا السلام جميرا دبي

اين هتل داراي معماري سنتي عربي مي باشد كه براي علاقه مندان به تاريخ عرب مي تواند بهترين محل براي اقامت باشد، شما در كنار اين هتل مي توانيد عكس هاي هنري بسيار زيادي را از خود بگيريد چرا كه منظره اين هتل بسيار زيبا و خاص است. با اينكه معماري اين هتل به سبك سنتي و قديمي مي باشد ولي با اين حال خدمات فوق العاده اي را به شما ارائه مي دهد و امكانات فوق العاده لوكسي را در اختيار شما قرار مي دهد.اين هتل به عنوان هتل بازار دبي شناخته مي شود كه سرويس هاي رايگان را در اختيار مسافران قرار مي دهد تا بتوانند خود را به راحتي از هتل به اين بازار برسانند و به همين علت است كه امروزه يكي از محبوب ترين هتل هاي جميرا دبي شناخته مي شود. ساحل اين هتل بسيار آرام است و شما مي توانيد با خيالي راحت در آن قدم بزنيد و از آرامش آن نهايت لذت را ببريد.

براي رزرو هتل در شهر دبي ميتوانيد از سايت دلتبان اقدام كنيد.

بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دانستني هاي سفر به شهر دبي

سفر با تورلحظه آخري دبي يك تجربه بي نظير براي شما عزيزان خواهد بود چرا كه از امكانات متنوعي در طول سفر بهره مند خواهيد شد كه مي توان به ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي و خدمات پروازي اشاره كرد. در سفر با اين تور اقامت در هتل هاي اين شهر براي شما برنامه ريزي شده است كه مي توانيد با خيال راحت و با آسودگي كامل از امكانات و خدمات آنها استفاده نماييد. در ادامه بيشتر به خدمات و برنامه اين تور خواهيم پرداخت.

سفر به سواحل خليج فارس با تور دبي

در كشور امارات متحده عربي دبي را مي توان يكي از شهرهاي مهم منطقه به شمار آورد كه به عنوان يك مقصد گردشگري و توريستي در دنيا شناخته شده است. از مهمترين ويژگي هاي بارز اين شهر كه بسياري از مسافران را به سمت خود جذب مي كند مدرن و شيك بودن ساختمان هاي آن مي باشد. جالب است بدانيد كه دبي را مي توان بيستمين شهر ثروتمند جهان برشمرد.

از مهمترين ويژگي هاي اين شهر توريستي وجود مكان هاي طبيعي و جاذبه هاي تاريخي متعددي است كه از مهمترين آنها مي توان به خور دبي اشاره كرد. اگر قصد سفر به دبي را داريد توصيه مي كنيم كه تمامي تداركات لازم را جهت رزرو تور دبي به انجام برسانيد تا بتوانيد اين منطقه رويايي در جنوب كشور را مشاهده كنيد. در ادامه با ما همچنان همراه باشيد تا با تور دبي كه شما را براي شركت در مراسم و فستيوال هاي مختلف همراهي خواهد كرد بيشتر آشنا شويد.

بهترين زمان سفر با تور دبي

تور دبي را مي توان يك فرصت منحصر به فرد جهت سفر به قسمت جنوبي كشور برشمرد. براي اينكه بتوانيد بهترين زمان را براي اين سفر در نظر بگيريد توصيه مي كنيم چندين موضوع را مدنظر قرار دهيد. از مهمترين موارد آب و هواي شهر دبي مي باشد. شرجي بودن و در عين حال گرم بودن از ويژگي هاي جوي اين شهر توريستي مي باشد. جالب است بدانيد كه در تابستان هاي دبي به شدت هوا گرم است تا حدي كه دماي آن در شب به 30 درجه مي رسد.

از مهمترين ويژگي هايي كه در زمان سفر به دبي مي بايست به آن توجه كنيد وجود آب و هواي معتدل در فصول زمستان و پاييز اين شهر مي باشد. زمستان هاي اين شهر اغلب داراي آب و هواي مناسب تري نسبت به تابستان است و درجه هوا به 24 درجه مي رسد. يادآور شويم كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند در ايام نوروز و حتي پاييز و زمستان به اين شهر عربي سفر كنند تا بتوانند آب و هواي آن را تحمل كنند.

با خريد بليط چارتر از سايت دلتابان سفري ارزان و به يادمندني به شههر زيباي دبي داشته باشيد.

بهترين زمان سفر با تور دبي

حضور در فستيوال هاي خريد در سفر با تور دبي

اگر تمايل داريد كه از تخفيفات در جشنواره و فستيوال هاي دبي بهره مند شويد توصيه مي كنيم كه زمان مناسبي جهت سفر به اين شهر در نظر بگيريد. مي توانيد در سفر با تور دبي در ماه هاي ژانويه تا فوريه در اين جشنواره ها شركت كنيد. ماه ژانويه بهترين زماني است كه مي توان در مغازه و فروشگاه هاي اين شهر از تخفيفات منحصر به فرد اجناس و كالاها بهره مند شد.

در اين ماه جمعيت 2.000.000 نفري به مغازه ها هجوم مي آورند تا بتوانند اجناس خود را زير قيمت خريداري كنند. يادآور شويم كه در اغلب فستيوال ها و جشنواره هاي دبي مراسم هاي مختلف از جمله آتش بازي و كنسرت ها نيز برگزار مي شود تا شركت كنندگان بتوانند در طول مراسم سرگرم شوند. در سفر با تور دبي به هيچ عنوان فستيوال خريد اين شهر را از دست ندهيد.

حضور در نمايشگاه ها در سفر با تور دبي

دبي كشوري است كه اغلب در آن نمايشگاه ها و جشنواره هاي مختلفي برگزار مي شود. اگر تمايل داريد كه در مهمترين نمايشگاه سالانه اين شهر كه با نام هنري شناخته مي شود شركت كنيد توصيه مي كنيم كه در زمان رزرو تور دبي ايام مابين ماه مارس تا آوريل را براي سفر به اين شهر انتخاب كنيد چرا كه اين نمايشگاه مهم در اين ايام برگزار مي شود.

در نمايشگاه ياد شده اغلب هنرمنداني كه در منطقه شناخته شده هستند شركت مي كنند و هنر خود را به معرض نمايش مي گذارند. كساني كه در اين نمايشگاه شركت مي كنند در حوزه موزه داري و طراحي مشغول به فعاليت هستند. اگر تمايل داريد كه هنر خود را ترقي دهيد و در زمينه كاري خود رشد كنيد توصيه مي كنيم كه نمايشگاه هنر دبي را در سفر با تور پرواز ماهان دبي به هيچ عنوان از دست ندهيد.

حضور در نمايشگاه ها در سفر با تور دبي

حضور در فستيوال فيلم در سفر با تور دبي

در هر زمان كه تمايل داشته باشيد مي توانيد با تور دبي به اين شهر توريستي و زيبا سفر كنيد. بسياري از افراد كه به هنر فيلم سازي علاقه دارند تلاش مي كنند كه در بين ماه نوامبر تا ماه دسامبر به دبي سفر داشته باشند تا بتوانند در فستيوال مهم اين ايام كه با نام فيلم دبي شناخته مي شود شركت كنند. در اين فستيوال شما با چهره هاي سرشناسي همچون مورگان فري من و همچنين جورج كلوني مواجه خواهيد شد كه به عنوان مهمانان خاص در آن شركت دارند. فيلم هاي هنري در قالب مستقل و خانگي را مي توانيد در اين فستيوال بين المللي مشاهده كنيد و هنر خود را به معرض نمايش عموم بگذاريد.

حضور در مسجد جميرا در سفر با تور دبي

در سفر با تور دبي مي توانيد مكان هاي تاريخي و مذهبي اين شهر از جمله مسجد جميرا را مشاهده كنيد. نكته مهم در رابطه با اين مكان مذهبي هك شدن تصوير آن بر روي اسكناس هاي 500 درهمي اين شهر مي باشد. به كساني كه علاقه مند به گنبد و مناره هاي زيبا هستند توصيه مي كنيم، ديدن اين مسجد زيبا را كه داراي معماري منحصر به فردي است را به هيچ عنوان در سفر با تور گردشگري دبي از دست ندهند.

از ويژگي هاي ديگر اين مسجد زيبا مي توان به استفاده كردن در معماري آن از سنگ هاي كرم مايل به صورتي اشاره كرد كه به زيبايي آن بيش از پيش افزوده است. اگر در زمان غروب آفتاب به اين مسجد برويد متوجه زيبايي خيره كننده آن خواهيد شد. در سفر با تور دبي به غير از مكان هاي مذهبي جاذبه هاي تفريحي ديگر را نيز مي توانيد در اين شهر مشاهده كنيد كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

حضور در مسجد جميرا در سفر با تور دبي

پارك خور در ليست گردشگري تور دبي

يكي از ديدني هاي شهر دبي كه در سفر با تور اين شهر مي توانيد از زيبايي هاي آن لذت ببريد پارك خور مي باشد كه در ساحلي با اين نام جاي گرفته است. از مهمترين ويژگي هاي اين پارك مي توان به قرار گرفتن شهر بچه ها در آن اشاره كرد. در اطراف اين پارك شما سرزمين عجايب شناخته شده در دنيا را نيز مي توانيد مشاهده كنيد. در امتداد اين پارك مي توانيد مسيرهاي بسياري براي پياده روي و اسكله هاي ماهيگيري را مشاهده كنيد.

در پارك يادشده مكاني براي تفريح بچه ها و رستوران هايي براي طبخ و سرو غذا و نوشيدني ها در نظر گرفته شده است. اغلب كنسرت هاي معروف در تعطيلات عمومي در اين پارك در مكاني با نام آمفي تئاتر برگزار مي شوند. شما عزيزان در سفر با تور دبي مي توانيد از اين پارك زيبا و ساحلي كه در اطراف آن است لذت ببريد.

مراجعه به موزه ها در سفر با تور دبي

يكي از مكان هايي كه در ليست گردشگري در سفر با تور دبي مسلما جاي خواهد گرفت موزه هاي اين شهر تاريخي و ديدني است. در دبي موزه هاي مختلفي وجود دارد كه از مهمترين آنها موزه دبي را مي توان نام برد كه داراي معماري و قدمتي تاريخي است. در ساخت آن از آهك و تيرهاي چوبي استفاده شده است. وجود نقشه هاي كهن از خليج فارس و كشور امارات متحده در ابتداي درب ورودي موزه نظر شما را به خود جلب مي كند. در سفر با تور دبي به هيچ عنوان ديدن اين موزه را كه در آن آلات مختلف موسيقي از جمله طبل قرار گرفته اند را از دست ندهيد.

اقامت در هتل رافلز در سفر با تور دبي

در دبي هتل هاي لوكس و درجه يك متعددي وجود دارد كه مي توانيد در سفر با تور دبي در آنها اقامت چند روزه داشته باشيد. از معتبرترين آنها كه در رده هتل هاي 5 ستاره قرار گرفته است هتل رافلز مي باشد. اين هتل داراي معماري كاملا شيك و لوكسي است و در آن 252 اتاق وجود دارد. از ويژگي هاي بارز اين هتل 5 ستاره مي توان به موقعيت مكاني ايده آل آن اشاره كرد چرا كه در اطراف آن يكي از معتبرترين مراكز خريد دبي با نام وافي قرار گرفته است. تنها در عرض 15 دقيقه مي توانيد خود را به فرودگاه بين المللي اين شهر برسانيد. از مهمترين خدمات اين هتل مي توان به پذيرش 24 ساعته، سيستم گرمايشي و همچنين فروشگاه هديه و پاركينگ رايگان اشاره كرد.

طعم لذيذ غذاها در سفر با تور دبي

دبي داراي غذاهاي محلي و سنتي متعددي است كه داراي طعم لذيذ و دلنشيني مي باشند. از مهمترين غذاهاي اين شهر توريستي مي توان به الحريص اشاره كرد. اگر با طعم حليم ايراني آشنا باشيد اين غذا نيز شما را ياد آن خواهد انداخت چرا كه در طبخ آن از گوشت بره و همچنين گندم استفاده مي شود.

از ديگر غذاهاي اصلي و سنتي اين شهر مي توان به فلافل اشاره كرد كه هم اينك در كشور ما نيز بسيار محبوب مي باشد. از ديگر غذاهاي معروف دبي مي توان به گجيا اشاره كرد كه در اغلب رستوران هاي شناخته شده اين شهر سرو مي شود و طعم دلنشيني دارد. تنوع غذا در اين شهر بالا است كه در برنامه تور دبي امتحان كردن برخي از آنها جاي گرفته است.

سفر با تور دبي و مراجعه به رستوران هاي معروف اين شهر

در دبي رستوران هاي متعددي وجود دارند كه در آنها مي توانيد انواع غذاهاي محلي و همچنين بين المللي را نوش جان كنيد. از مهمترين رستوران هاي اين شهر مي توان به رستوران Tom & Serg اشاره كرد كه داراي معماري منحصر به فردي مي باشد. از ويژگي هاي اين رستوران مي توان به غذاهايي كه در آن سرو مي شود اشاره نمود. كيفيت غذاها در اين رستوران دنج و نسبتا مخفي بسيار عالي است.

رستوران بعدي يك رستوران La Petite Maison است كه به سبك فرانسوي دكوراسيون شده است. در طراحي اين رستوران از روميزي هاي سفيد استفاده شده است كه باعث جلب توجه مي شوند. مهمترين ويژگي رستوران فرانسوي ياد شده وجود منوي غذايي آشپزي فرانسوي است كه مي توانيد در آن غذاهاي مختلف را مشاهده كنيد. در سفر با تور دبي اين رستوران ها را فراموش نكنيد.

بزرگترين آژانس هواپيمايي دلتابان در سفر به دبي با بليط هواپيما همراه شما عزيزان خواهد بود تا لحظاتي ناب را در اين سفر تجربه كنيد.

بازدید : 239
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قيمت تور دوبي

قيمت تور دبي در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.

قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد. در دبي هتلهاي معروفي چون هتل آتلانتيس دبي كه محبوب ترين هتل براي مسافران تور دبي مي باشد.
مثلا اگر قيمت تورهاي ارزان دبي در ارديبهشت ماه يك هتل ۴ ستاره به مدت سه شب و چهار روز مبلغ ۸۹۰ هزار تومان باشد

در خرداد ماه به ۸۴۰ هزار تومان كاهش پيدا ميكند. اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها قيمت تور براي دبي كاهش زيادي را در خود مي بيند.

قيمت تورهاي دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود. تورهاي دبي يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت اين تور نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.

در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

قيمت تور دبي

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارديكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه آژنس هواپيمايي دلتابان شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور دبي خود براي مسافران در نظر ميگيرد

كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد. شركت هواپيمايي دلتابان امكان مسافرت از طريق بهترين تور دبي را با قيمت هاي مناسب براي شما فراهم مي سازد. مناسب ترين قيمت تور دبي را از شركت هواپيمايي دلتابان بخواهيد.

قيمت تور دبي

۱- تور دبي در آژانس دلتابان هميشه بصورت چارتري وجود دارد. بنابراين قيمت ارزانتري دارد.

۲-تور ها قبل از اجرا در آژانس هواپيمايي دلتابان از نظر قيمت بررسي مي گردند تا بهترين قيمت را داشته باشند.

۳-با كادري مجرب در بخش تور خارجي فعاليت مستمر دارد.

۴- ارتباطات قوي با تمام هتلها در كشور دبي دارد.

۵- رزرو هتلها ۶ ماه جلوتر انجام شده و هزينه پرداخت گرديده است.

۶- نهايت سرويس دهي و خدمات دهي هتلها براي انجام تور ها هميشه بررسي مي گردد.

۷- تورهاي خارجي در الويت برنامه ريزي كاري روزانه توسط تيم فني تور بررسي و آمادگي براي پكيج دهي امكان سنجي مي گردد.

۸- قيمت تور دبي در ايام نوروز بهترين قيمت تور دبي در بين آژانسها را دارد.

۹- نظر سنجي هر ماه يكبار با تاييد بخش فني مديريت انجام مي گرددو تعدادي تور قرعه كشي مي گردد.

۱۰-تور هاي مختلف با شركتهاي مختلف هواپيمايي انجام مي گردد.

۱۱-تور دبي با خريد بليط ماهان

۱۲- تور دبي با پرواز ايران اير

۱۳- تور دبي با پرواز آسمان

۱۴- تور دبي با پرواز قشم اير

۱۵- تور دبي با آسمان

سفر با تور

وقتي مردم درباره سفر با تور فكر مي كنند، فورا در ذهنشان تصويري از يك اتوبوس پر از مسافران مختلف و مسن را مي بينند و راهنمايي كه يك مكان را از دور به آنها نشان مي دهد و بعد از كمي صحبت خسته كننده حركت مي كنند. البته شايد بعضي از تورها چنين باشند، اما واقعيت اين نيست. تورهاي هستند كه مثلا شما را به پياده روي در شهر نيويورك مي برند، يا مثل تور روسيه شما را با بازديد از موزه ها، قايق سواري هيجان انگيز و كارهاي جالب ديگر سرگرم مي كنند. پس بايد بدانيد تورها هم مانند تمام چيزهاي ديگر اين جهان خوب و بد دارند. اما اگر شما آگاهانه يك تور خوب و مناسب را براي سفرتان انتخاب كنيد، مي توانيد از مزايايي هم بهره مند شويد كه شايد قبل از سفر با تور به ذهنتان نيامده باشد.

تور روسيه لحظه آخري

برخي از مزاياي كلي سفر با تور
ارائه راحت خدمات، مانند هماهنگ كردن هتل، پروازهاي داخلي در مقصد و...؛
كاهش استرس؛
استفاده از اطلاعات كارشناسان محلي؛
برنامه ريزي دقيق و مشخص (باعث كاهش هدر رفتن وقت مي شود)؛
پرداخت هزينه ي كمتر.
اجازه دهيد كمي بيشتر توضيح بدهيم. بايد اين نكته را بدانيد كه نمي شود هر كسي كوله پشتي اش را پر كند و به محلي نامعلوم برود، تور مي تواند با برنامه ريزي صحيح استرس و سردرگمي ناشي از سفر به مقصدي را كه تا بحال به آنجا نرفته ايد كاملا از بين ببرد. حقيقت اين است كه سفرهاي تنهايي واقعا نياز به مهارت هاي خاص دارد، شما بايد براي رويارويي با هر اتفاق غيرمنتظره اي خود را آماده كنيد، كه كار هركسي نيست. تصور كنيد شما كه يك شهروند ايراني هستيد و به تنهاي براي ديدن طبيعت مالزي به اين كشور سفر كرده ايد.
چطور مي خواهيد با مردم محلي ارتباط برقرار كنيد؟ اگر آنجا كيف مداركتان را در دل طبيعت گم كرديد چه مي كنيد؟ اگر از حركت اتوبوس جا مانديد، يا به محل هاي رفتيد كه نبايد آنجا مي رفتيد و كاري را انجام داديد كه در آن كشور از نظر قانون خلاف محسوب مي شود چه خواهيد كرد؟ حالا اگر شما با استفاده از يك تور مالزي خوب به اين سفر برويد، بدون هيچ گونه استرس و نگراني مي توانيد خود را به مسئولان تور بسپاريد و لذت كافي از سفر ببريد. علاوه بر آن راهنماي تور فردي باتجربه است كه هزاران بار به آنجا سفر كرده است، پس مي تواند بهترين اطلاعات را در اختيار شما قرار دهد و شما را به محل هاي خاصي ببرد. فقط بايد سعي كنيد ارتباطي خوب با رهنماي تورتان برقرار كنيد.

بليط هواپيما
در نهايت بايد گفت هيچ مشكلي براي سفر كردن با تور وجود ندارد، بلكه توصيه مي شود حتما از تورهاي خوب براي سفرهايتان استفاده كنيد، بخصوص اگر تجربه اي شخصيتان در سفر كردن كم است.

چرا تور كانادا

در تور كانادا چه ميگذرد؟ چرا تور كانادا يكي از پرطرفدارترين تور ها در بين ايرانيان است؟
مي توان كانادا را سرزمين معماري هاي شگفت انگيز خواند. هر شهر با بنايي سحرانگيز به مانند نتي بر كليدهاي اين پيانوي اصيل انگليسي فرانسوي نشسته است و هزاران هزار موسيقي ناب را همگام با طنين جاذبه هاي سبز و سرد طبيعت اين كشور نواخته و خالق اوج و فرودي عجيب از وراي برج هاي سربه فلك كشيده در امتداد آبشارهاي خروشان شده است. هر لحظه با هويتي خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلي دوگانه از سختي سازه هاي سرد تا نرمي درياچه هاي درخشان و از سكون برج هاي سر به فلك كشيده تا جنبش رودخانه هاي وحشي را در روح القا كرده و دفتر خاطراتتان را آكنده از لحظات شيريني مي سازد كه زماني تحققشان در رويا ممكن بود. به خواندن ادامه دهيد تا سرّ جادوي اين سرزمين را در پس قالبي چند گانه از مصنوعات بشري و طبيعتي بكر دريابيد.

بازديد از شهرهاي سرزنده كانادا

سخت است در ميان بادهاي سرد و كولاك هاي زمستانه مردمي را دلگرم كردن و اينكه چگونه شهرهاي اين كشور در پس زمستان هاي سخت، هزاران گردشگر تور كانادا را شيفته خود ساخته اند همچون رازي سر به مهر بر ما پوشيده است. شايد اين مردمش هستند كه با خوي گرم و مهمانوازيشان آغوش اين سرزمين را بر بازديدكنندگان باز نگاه داشته اند. اگرچه پاسخ قطعي به اين سوال وجود ندارد، نمي توان منكر زيبايي معصومانه طبيعت شهرهاي اين كشور پهناور شد. هر شهر در لواي جغرافيا و عارضه هاي طبيعي هويت و اعتباري خاص يافته است و در اين ميان تورنتو (Toronto، استان انتاريو) به عنوان بزرگترين و پرشورترين شهر كانادا كه گاه با پايتخت آن اشتباه گرفته مي شود، مونترال (Montreal، استان كبك) به عنوان پايخت فرهنگي آن با حال و هواي اروپايي و آزاديخواهش و ونكوور (Vancouver، استان بريتيش كلمبيا) با جلوه اي كارت پستالي، اقليمي معتدل و بهاري زودرس از شاخص ترين ها محسوب مي شوند. در انتها اگر مجال رهايي از تب كلانشهرها را يافتيد بد نيست كه نظري هم به سكونتگاه هاي كوچكتر بياندازيد، شايد بازديد از آن ها تجربه اي بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچيل اين شهر كوچك برفي كه حيات وحش قطب را از وراي شيشه تلويزيون بيرون كشيده و آن را در قالب واقعيتي شگفت انگيز آشكار مي سازد يكي از پر طرفدارترين اين سكونتگاه هاست.

قيمت تور كانادا

بازديد از سازه هاي شاخص كانادا

برج هاي استوار با كمترين درصد خطا در وقارشان و پل هاي مستحكم كه چون ماري سنگي در دل طبيعت خزيده اند، ترس، شگفتي و لذت را در قالبي منحصربفرد به روح تزريق خواهند كرد. حركت بر لبه هاي برج سي ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگي در ميان ابرها و صرف وعده اي دل انگيز در رستوران گردان آن، برج اسكايلان (Skylon Tower، انتاريو) كه فرصت تأمل بر شكوه آبشارهاي نياگارا بدست مي دهد و پل كاپيلانو (Capilano Suspension Bridge، ونكوور) كه با پيچ و تابي موزون گردشگران تور كانادا را به ميان خلوت درختان هميشه بهار راه خواهد داد از شاخص ترين ها به شمار مي روند.

خريد بليط هواپيما لحظه آخري

تور دقيقه نودي يا آنطور كه بيشتر به گوش مي خورد عنوان تورهاي لحظه آخري است كه پديده اي پرطرفدار و البته پر از چالش براي آنها كه مسافراني كه به دنبال سفرهايي با تخفيف هاي باورنكردني هستند مي باشد و اينكه كلي سوال در اين خصوص پيش مي آيد و اولين سوالي كه ذهنتان را مشغول كرده اين است كه آيا اين نوع تورها اصلا قابل اطمينان هستند ؟ دومين سوال كه بسيار هم مهم است آيا در ازاي اين هزينه كم شده ، ارائه سرويس ها و خدمات نيز كمتر خواهند شد ؟ و سومين سوال اينكه اين تورها دقيقا چه تفاوتي با بقيه تورها دارند ؟

در اينجا به شما خواهيم گفت ، تورهاي لحظه آخري به توري گفته ميشوند كه دقيقا در حداقل فاصله زماني تا تاريخ امكان پذير بودن ثبت نام براي آن تور قرار بگيرد و در ضمن ظرفيت تور تكميل نشده باشد ، بنابراين آژانس هاي مسافرتي و هتل ها در وحله اول با كم كردن سود و در وحله دوم با پذيرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهايي براي فروش و خالي نماندن ظرفيت مابقي خود مي كنند و توجه داشته باشيد كه اين فاصله زماني معمولا بين 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور براي مقاصد داخلي مي باشد.

مهم است بدانيد كه آژانس هاي مسافرتي معتبر اغلب به ميزان قابل توجه و بالايي بليط براي مقصدي معين و در زماني معين را خريداري مي كنند و در صورتي كه با فرارسيدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرين به حد نصاب نرسيده باشد ، آژانس مجبور مي شود با صندلي هاي خالي و بليط هايي كه فروش نرفته كاري كند كه ضرر نكند و در نهايت برنامه خود را با هواپيمايي كه چارتر كرده به سرانجام مي رساند و در ضمن دانستن اين نكته ضروري است كه اين آفرها تنها براي مقاصدي كه چارتر شده اند و عدم تكميل ظرفيت آن باعث ايجاد ضرر مالي سنگيني براي آژانس مورد نظر خواهد شد، پيش مي آيد و اينكه در هيچ صورتي براي مقصدي كم مسافر آفر و تخفيفي صورت نمي گيرد .

شما اگر مسافر تورهاي داخلي مثل تور كيش ، تور مشهد و ... هستيد مي توانيد روزانه به سايت مراجعه كنيد و تورهاي داخلي لحظه آخري را براي مقصد مورد نظر خودتان با قيمت هاي عالي البته با حفظ امكانات و خدمات تورهاي معمول از آژانس سلام پرواز تهيه نماييد ، نكته اي كه بايد اطلاع داشته باشيد اين تورها مختص مسافراني است كه محدوديت زماني نداشته باشند و هميشه چمدان به دست به دنبال تورهاي لحظه آخري يا چارتر باشند چرا كه تنها 2-3 روز به تاريخ تور ارائه مي شوند چرا كه اين آژانس ها بليط هاي باقي مانده را با تخفيف هايي بين 10 تا 50 درصد به فروش مي رسانند و اگر چه اين موضوع از نظر مالي براي مشتريان مقرون به صرفه است ولي از نظر برنامه ريزي و ساعت پرواز هيچ حق انتخابي باقي نمي گذارد ، پس حواستان به اين موضوع باشد.

با پاسپورت ايراني به كدام كشورها مي توان بدون ويزا سفر كرد؟

به گزارش اسپوتنيك، با نزديك شدن به فصل سفرهاي گردشگري خارجي، براي بسياري اين سوال پيش آمده است كه با گذرنامه ايراني به چند كشور دنيا مي توان بدون رواديد سفر كرد. در همه جاي دنيا رسم است كه بعضي از كشورها با هم قرار داد بسته و اجازه مي دهند تا گردشگران آن دو كشور بدون ويزا سفر كنند. با پاسپورت ايراني نيز مي توان نزديك به ۲۰ كشور جهان بدون ويرا سفر كرد.

تور لحظه آخري

تور اروپا

تور كانادا

تور روسيه

تور تايلند

تور ارمنستان

تور گرجستان

بليط هواپيما

تور كيش

تور مشهد

تور دوبي

تور دبي

رزرو هتل

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پارك گوركي: مركز فرهنگي تفريحي روسيه

پارك فرهنگي و تفريحي گوركي، پاركي مركزي در مسكو است كه نامش را از نويسنده معروف ماكسيم گورگي گرفته است.
يكي از مهم ترين رمان هاي معروف اين نويسنده، رمان مادر است كه جنبش كارگري روسيه را به تصوير مي كشد.
اين پارك در رمان پارك گوركي نوشته ارتين كروز اسميت، توصيف شده و حتي فيلمي نيز با همين نام ساخته شده است.
اين پارك داراي ۱۷۰۰ باغ، كافه، و جايگاه هاي تئاتر روباز است. در امتداد ساحل رودخانه مسكو واقع است و به دو بخش اصلي دارد. بخش اول بيشتر مورد علاقه كودكان است و سرگرمي هاي آنها را فراهم كرده است. در اين پارك شما مي توانيد قايق و يا اسب اجاره كنيد، از كلاب هاي ورزشي يا زمين هاي تنيس بازديد كنيد و اگر در فصل زمستان به اين پارك سفر كنيد، مكان هاي وسيع اسكي ايجاد مي شود.
بخش بعدي كه بخش قديمي تر باغ است، داراي انواع باغ هاي رسمي و درختان است. علاوه بر اين، انواع ساختمان هاي اواخر قرن ۱۸ام و اوايل قرن ۱۹ام را در اين مكان مشاهده مي كنيد. در اين بخش آمفي تئاترهاي روباز كه محل برگزاري جشن هاي مختلف و كنسرت هاست، نيز وجود دارد.
مسكو از جمله شهر هايي است كه حتماً بايد يك بار آن را ببينيد و با قدم زدن در خيابان ها، بازديد از سالن هاي اپرا و خوردن قهوه در كافه هاي آن كه روزي محبوب نويسندگان و موسيقي دانان بزرگ جهان بوده، فرهنگ عجيبش را لمس كنيد.
پايتخت فدراسيون روسيه با بيش از ۱۲ ميليون نفر، پرجمعيت ترين شهر قاره توراروپا به حساب مي آيد. شهر مسكو مركز سياسي، اقتصادي، تاريخي و فرهنگي روسيه محسوب مي شود و در كنار رود مسكو واقع شده است. نخستين اشاره به نام آن در سال ۱۱۴۷ ديده مي شود، زماني كه يوري دالگاروكي شاهزاده ناوگورود سورسكي را با اين جملات فرا مي خواند: اي برادر، نزد من آي، به مسكو. ؛ از آن زمان تا به حال مسكو بار ها و بار ها در آتش سوخت و دوباره از نو بنا شد.
نهمين شهر گران قيمت دنيا (طبق تحقيقات شركت Mercer) علاوه بر رشد سريع در صنعت گردشگري، يكي از بزرگ ترين اقتصاد هاي شهري جهان را دارا است. علاوه بر اقتصاد غني، مسكو يك مركز بزرگ فرهنگي است. موزه هاي مهمي مانند گالري ترتياكف ، در اين شهر قرار گرفته و خانه ي نويسندگان و هنرمندان معروف نظير پوشكين و بولگاكف نگهداري شده است. بزرگ ترين كتابخانه ي اروپا (كتابخانه لنين)، بزرگ ترين قلعه قرون وسطي (كرملين) و يكي از بزرگ ترين سالن هاي آمفي تئاتر روباز دنيا در مسكو است و آثار خلاقانه بي شماري در جاي جاي شهر ديده مي شود.
تور مسكو يك مقصد تمام عيار براي كساني است كه به طعم ها اهميت مي دهند. حدود ۲۷۰۰ رستوران (و شايد هم بيشتر) در مسكو وجود دارد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه در مسكو حتماً به رستوران خاچاپوري (Khachapuri) سري بزنيد؛ رستوراني كه نان داغ همراه با پنيرش بسيار مشهور است. تمام مواد استفاده شده در اين رستوران از گرجستان مي آيد و شما مي توانيد در حالي كه به موسيقي پيانو گوش مي دهيد از فضاي گرم و ميهمان نوازانه رستوران لذت ببريد. از ديگر رستوران هاي معروف شهر مي توان به آپارتمان، دودو و ماياك اشاره كرد.

  • ميدان سرخ

ميدان سرخ مهم ترين نماد شهر مسكو و قلب كشور روسيه محسوب مي شود و تمام خيابان هاي اصلي مسكو كه به بزرگراه هاي روسيه مي رسند به اين ميدان متصل مي شوند. ميدان سرخ مسكو از ديدني ترين ميادين جهان است كه هر ساله شمار زيادي از گردشگران از آن بازديد مي كنند. نام اين ميدان نه به رنگ دانه هاي آجر هاي اطراف (كه در دوره ي خاصي سفيد بوده است) و نه از رنگ قرمز كمونيست ها مربوط نمي شود؛ كلمه روسي كرسنيا (красная) به معني زيبا است كه كلمه ي قرمز نيز از اين واژه مشتق شده است و شايد بتوان اين ميدان را ميدان زيبا هم ناميد.
ميدان سرخ وقايع مهمي از تاريخ روسيه را در خود جاي داده است اما امروزه بيش از جنبه ي سياسي، وجهه ي تفريحي و گردشگري دارد. خوانندگاني همچون تتو (گروه موسيقي), شكيرا, پل مك كارتني, راجر واترز و ... در همين ميدان كنسرت برگزار كرده اند.

تور روسيه در تعطيلات نوروز

تور كانادا ، تور دبي و تور اروپا و تور روسيه از پر طرفدار ترين تور ها هستند كه ما به شما سفارش ميكنيم اگه براي تعطيلات نوروز قصد سفر داريد همين حالا اقدام به رزرو هتل كنيد و بليط هواپيما خود را تهيه كنيد ما به شما بليط ماهان را توصيه ميكنيم.

برخلاف تصور بسياري از ما كه روسيه را كشوري سرد و بدون جذابيت هاي گردشگري مي پنداريم.شما با تور روسيه ميتوانيد تور مسكو ، تور سوچي و تور سنت پترزبورگ رو رزرو كنيد. كشور روسيه به عنوان پهناورترين كشور دنيا، با مساحتي بيش از ۱۷ ميليون كيلومتر مربع، جاهاي ديدني و جذابيت هاي گردشگري فراواني به صورت طبيعي، تفريحي، تاريخي، آدب و رسوم، هنري، غذا و مانند آن دارد. در اين مقاله برآن شديم تا به معرفي برخي از بهترين جاهاي ديدني روسيه بپردازيم كه هر مسافري به روسيه، بايد از آن ديدن كند تا سفري كاملتر، زيباتر و پر تجربه تر را داشته باشد.

يكي از بهترين جاهاي ديدني روسيه كليساي ناجي در خون است. ساخت اين بنا در سال ۱۸۸۳ و در طول سلطنت الكساندر سوم آغاز شد و در سال ۱۹۰۷ در زمان سلطنت نيكلاس دوم پايان يافت و بيش از ۴٫۵ ميليون روبل صرف ساختن اين بنا شد. اين كليسا، معماري متفاوتي نسبت به ديگر بناهاي ساختمان سن پترزبورگ دارد و از نوع آثار ملي گراي رمانتيك است.
اين ساختمان مشابه كليساي جامع سنت باسيل مسكو است كه مربوط كه در قرن هفدهم ساخته شد. كليسا بيش از ۷۵۰۰ متر مربع مساحت دارد، ستون ها و ديوارهايي بلند دارد و تمام ديوارها و حتي سقف، نقاشي شده است. انواع نقاشي هاي مسيح با معماري شگفت انگيز كليسا عجين شده است و سرودهاي مذهب ارتدوكس كليسا همزمان نواخته مي شود تا روح شما را به ارتعاش درآورد. بدين ترتيب، چشمان شما مي تواند چند ساعت از جهت هنري تغذيه شود.

جاذبه هاي گردشگري روسيه

  • ميدان سرخ مسكو


ميدان سرخ امروزه به عنوان ميدان مركزي مسكو شناخته مي شود كه به بزرگراه هاي اصلي روسيه منتهي مي شود. با شنيدن نام ميدان سرخ، حتما اين سوال در ذهن خواننده شكل مي گيرد كه چرا نام اين ميدان سرخ است.
نام ميدان سرخ نه به خاطر رنگ آجرهاي ميدان (كه در دوره هايي حتي به رنگ سفيد بوده است)، و نه به خاطر ارتباط بين رنگ قرمز و كمونيسم بوده است.
اين نام برگرفته از كلمه روسي (красная krasnaya) و به معناي قرمز و زيبا است.
اين ميدان قبلا پوزار يا مكان سوخته ناميده شده بود كه اشاره به سوخته شدن چندين ساختمان در اين محل دارد. علاوه بر آن، در دوره هايي اين مركز به عنون مكاني براي خريد و فروش بازرگانان بوده است. و امروزه بيشتر جنبه تفريحي و سرگرمي اهميت دارد. يكي از مراكز خريد گوم، آرامگاه لنين و كليساي واسيلي در اين مكان قرار دارند.

  • درياچه بايكال، يكي از شگفتي هاي ديدني جهان


درياچه بايكال كه به معناي درياچه طبيعت است، در جنوب سيبري واقع شده است.
زماني كه به درياچه بايكال نگاهي بيندازيد، به تاريخي ۲۵ ميليون ساله نظر مي كنيد. اين درياچه، بزرگ ترين درياچه آب شيرين جهان است و به علت عمق ۱۶۴۲ متري، عميق ترين درياچه جهان در نظر گرفته مي شود.

معروف ترين جاذبه هاي گردشگري و جاهاي ديدني روسيه

  • لذت بزرگ خريدن كردن در مراكز خريد گام GUM


مراكز خريد گام ، مخخف روسي فروشگاه جهاني و اصلي است. گام نام بسياري از فروشگاه ها در زمان شوروي سابق بوده است و هم اكنون نيز تعدادي از فروشگاه ها اين نام را همچنان با خود يدك مي كشند. يكي از جاهاي ديدني روسيه، مشهورترين فروشگاه گام است كه در بخش گورد كيتاي مسكو قرار دارد و روبروي خيابان سرخ قرار گرفته است.

همانطور كه در تصوير مي بيند، اين مركز خريد، همانند قصري سلطنتي ساخته شده و پل هايي دو طرف قصر را به همديگر متصل مي كند. انواع محصولات و برندهاي معروف را مي توانيد در اين مركز خريد بيابيد، به همين خاطر جزءگرانترين مراكز خريد دنيا به حساب مي آيد. حتي اگر قصد خريد نداشته باشيد، گشتن در چنين بازار قديمي كه با محصولات امروزي، به روز مي شود، مي تواند حال شما را خوب كند.

  • كليساي سنت ايزاك سن پترزبورگ، نمايش هنر و معماري


كليساي سنت ايزاك، بزرگ ترين معبد شهر سنت پترزبورگ و از برترين جاهاي ديدني روسيه است. اين كليسا از نظر ابعاد و بزرگي، چهارمين كليساي عظيم جهان است. گنبد اصلي كليساي جامع، ۱۰۱٫۵ متر است و با طلاي خالص پوشيده شده است. اين گنبد با ۱۲ فرشته كه ساخته دست جوزف هرمان است، تزيين شده است. اين فرشته ها احتمالا اولين مجسمه هاي بزرگ توليد شده به روش الكتروتايپينگ بود كه جايگزيني ريخته گري مجسمه هاي برنز قديمي بود.

افتخار فرهنگ و هنر روسيه: سالن تئاتر بولشوي

اگر فيلم قوي سياه (black suwan) را ديده باشيد، با هنر باله آشنا شده ايد. نوعي ويژه از رقص كه تلفيقي از هيجان و آرامش است. سالن تئاتر بالشوي يكي از مشهورترين جاهاي ديدني روسيه و تالارهاي دنيا براي هنر باله و اپرا بوده است. اين سالن در طول عمره سازه اي خود، سه بار آتش گرفته و هر بار، به همت انسان هاي هنر دوست، دوباره بازسازي شده است.

بسياري از آثار هنري باله دنيا چه از نوع كلاسيك و چه از نوع نئو كلاسيك در اين سالن به وجود آمده است. حداقل هفت سالن مختلف در اين ساختمان بزرگ وجود دارد و بزرگترين تالار آن، بيش از ۱۷۰۰ نفر گنجايش دارد. تصاوير زير گوشه اي اين ساختمان با شكوه را به تصوير كشيده است.

مجسمه كبوتر كه از بالاي گنبد آويزان است، نمايانگر روح القدس است. درهاي كليسا برنزي است و معماري مشابه ساختمان جيواني فلورانس دارد. ويژگي هاي داخلي كليسا، مانند ستون ها و مجسمه ها، شاخته شده از گرانيت هاي رنگارنگ، و سنگ هاي مرمر است.به طور خلاصه، اگر تمايل داريد، نمايشي با شكوه از هنر معماري، نقاشي و مجسمه سازي را يكجا ببينيد، كليساي سنت ايساك، مي تواند چنين آرزويي را برآورده كند. پيشنهاد مي كنيم كه اين مكان ديدني روسيه را در جام جهاني ۲۰۱۸ فراموش نكنيد.

  • قلعه پيتر و پاول


قلعه پيتر و پاول، قلعه اي اصلي در سن پتزربورگ است كه در سال ۱۷۰۳ توسط پيتر بزرگ شروع به ساخته شدن كرد و در سال هاي ۱۷۰۶ تا ۱۷۴۰، به شكل طراحي هاي دومنيكو ترزيني، تكميل شد. اين قلعه تا سال ۱۹۲۰، به عنوان قلعه و زمين اعدام دولت بولويك ها، مورد استفاده قرار مي گرفت. اما امروزه اين قلعه به عنوان بخشي مهم و مركزي از موزه ايالتي تاريخي سنت پتزربورگ و يكي از بهترين جاهاي ديدني روسيه شناخته مي شود. اگر به ديدن مكان هاي تاريخي علاقه مند باشيد، اين قلعه مي تواند ساعات زيادي از وقت شما را در طول روز به خود اختصاص دهد.

  • كرملين، نمادي از كشور روسيه


كرملين به معناي قلعه درون شهر و داراي قلعه اي است كه جايگاه سكونت رئيس جمهور دولت فدرالي روسيه است و از اين منظر، مشابه كاخ سفيد آمريكاست.
در اينجا، تزارهاي خودكامه، ديكتاتورها و رئيس جمهورهاي امروزي، بهترين و بدترين كارهاي خود را به انجام رسانده اند. كرملين با مساحتي به اندازه ۲۷ هكتار، مجموعه اي مستحكم در قلب مسكو است
كه از ناحيه جنوبي به رودخانه مسكو، از ناحيه شرقي به كليساي باسيل و ميدان سرخ و از ناحيه غربي به باغ الكساندر، مشرف است.
مهم ترين مكان هاي كرملين، شامل پنج قلعه، و چهار كليسا و چندين موزه است و شرايط بازديد از اين مكان ها، در زير آورده شده است:
• موزه هاي كرملين كه با پرداخت پول و گرفتن بليط، مي توانيد از آنها بازديد كنيد
• مجموعه قلعه بزرگ كرملين كه از دسته تورهاي گران در تور روسيه براي بازديد است
• قلعه ايالتي كرملين- سالن كنسرت. با خريد بليط كنسرت مي توانيد از آن استفاده كنيد.

جدا از اين اعداد و ارقام، بايد بدانيد كوههاي بلند پوشيده از يخ در اطراف اين درياچه، پناهگاه مناسبي براي انواع جانوراني مانند خرس، روباه، گوزن و عقاب است و اگر به دنبال ديدن جانوران كمياب دريايي مانند فك ها هستيد، به راحتي مي توانيد آنها را در اينجا مشاهده كنيد.
شفافيت اين درياچه بسيار زياد است، به طوري كه گفته مي شود، حتي ميتوان عمق درياچه را مشاهده كرد. علاوه بر آن انواع فعاليت كوهنوردي، قايقراني، دوچرخه سواري و ماهيگيري را مي توانيد در اين منطقه تجربه كنيد.

  • جزيره پوگست كيژي


كيژي، جزيره اي در مركز درياچه اونگا با طول ۶كيلومتر مربع و عرض ۱ كيلومتر مربع است و ۶۸ كيلومتر از پايتخت كارلاي، پتروزادسك فاصله دارد.
نام ديگري اين جزيره پوگست كيژي (kizhi Pogost) است و مجموعه سكونتگاه ها و كليساهاي موجود در اين جزيره، مربوط به قرن ۱۵ام است و امروزه به عنوان موزه روباز استفاده مي شود. اين جزيره به عنوان ميراث جهاني در يونسكو شناخته مي شود. به اين ترتيب، شما ميتوانيد بيش از ۸۰ ساختمان چوبي كه از قرون ۱۵ تا ۱۷ باقي مانده است را در اينجا مشاهده كنيد.
بهترين زمان بازديد اين جزيره، فصل تابستان است كه گنبدهاي كليساها، در زير نور خورشيد مي درخشند و فضايي رازگونه را ايجاد مي كنند. اگر در زمان جام جهاني روسيه، قصد سفر به روسيه را داريد، از اين جزيره زيبا حتما ديدن كنيد.

  • كاخ هاي كرملين

ارگ كرملين مسكو يك قلعه تاريخي است كه به صورت مجتمع در مركز شهر مسكو ساخته شده و از جنوب بر رودخانه ي مسكوا، از شرق بر ميدان سرخ و از غرب به باغ الكساندر مشرف است. كرملين (كه به زبان روسي بمعناي دژ مي باشد) از چهار قصر و چهار كليسا همراه با ديوار و برج هاي كرملين تشكيل يافته است. كرملين را واقعاً مي توان از نظر سمبوليك و تاريخ قلب تپنده ي مسكو ناميد. اين كاخ داراي ۷۰۰ اتاق جداگانه از جمله سالن ها، رخت كن، راهرو و اتاق هاي اختصاصي براي اعضاي شخص اول مملكت، اتاق مطبوعات و اتاق هايي براي خدمه فني است. كرملين در زير پاهاي ايوان مخوف (Ivan the Terrible) لرزيد، ناپلئون از كرملين آتش گرفتن مسكو را تماشا كرد، لنين پروتاليا را در اين كاخ طر ح ريزي كرد و استالين انقلاب بلشويك را از همين جا هدايت كرد.
اين مجموعه بناي ۵۰۰ ساله ي ثبت شده در ميراث جهاني يونسكو، يكي از مكان هايي است كه بيشترين تعداد بازديد گردشگران در اين كشور را دارد . بازديد از دوسوم از كل عمارت هميشه ممنوع است، اما همان يك سوم به اندازه اي ديدني دارد كه تا چند روز مشغول نگهتان مي دارد.

  • كليساي جامع سنت باسيل

حتي اگر تا به حال به مسكو سفر نكرده باشيد حتماً بارها و بارها تصاوير اين گنبدهاي رنگي زيبا در ميدان سرخ را ديده ايد. كليساي جامع باسيل كه امروزه به نماد شهر مسكو بدل شده است در قرن شانزدهم و به مناسبت پيروزي روسيه بر تاتار ها ساخته شده است. نكته ي جالب توجه كليساي باسيل (واسيلي) اين است كه رنگ آميزي منحصر به فرد آن از قرن ۱۷ به آن اضافه شد؛ قبل از آن رنگ اصلي كليساي جامع سفيد بوده است كه با سنگ هاي سفيد كرملين تطابق داشته باشد.
سينت باسيل كه از تجميع ۹ كليسا و به دستور ايوان مخوف ساخته شده است، نمايانگر موقيعت جغرافيايي و ريشه هاي شرقي-غربي كشور پهناور روسيه و از شاهكار هاي هنر ارتودوكس به حساب مي آيد. شايان ذكر است كه اين كليسا بارها در دچار آتش سوزي شده است اما به سرعت مورد بازسازي قرار گرفته و در حال حاضر جزو فهرست ميراث جهاني يونسكو مي باشد.

  • متروي مسكو

متروي مسكو بيشتر شبيه به يك گالري هنري است تا يك سيستم حمل ونقل! اين مترو با داشتن ايستگاه هاي متفاوت از لحاظ ساختار بصري و معماري علاوه بر مسافران روزانه، بازديدكنندگان بسياري را به خود جذب مي كند. در طراحي ايستگاه هاي مترو از نقش هاي برجسته، حاشيه هاي زينتي ، سنگ هاي مرمر، مجسمه هاي برنز ، شيشه هاي رنگي و موزاييك هاي بي شماري استفاده شده است كه تمي از مد روم شرقي را در خود جاي داده است. متروي زيرزميني مسكو در سال ۱۹۳۵ با ۱۳ ايستگاه در طول ۱۱ كيلومتر ساخته شد كه اولين سيستم راه زيرزميني اتحاد جماهير شوروي به حساب مي آمد. در سال ۲۰۱۶ اين مترو به ۲۰۰ ايستگاه مجهز و خط ريلي آن به طول ۳۳۳ كيلومتر رسيد و لقب پنجمين خط متروي بلند جهان را از آن خود كرد، جالب است بدانيد ۷ ايستگاه اين مترو در طول جنگ جهاني ساخته شد!
به گزارش گروه حمل و نقل مسكو، اين مترو با دقت ۹۹ درصدي، ركورددار ورود و خروج به موقع قطار ها در زمان هاي معين است و فاصله انتظار قطار در ساعت شلوغي به ۹۰ ثانيه مي رسد. اين مترو همچنين با عمق حداكثري ۷۴ متر در ايستگاه پابدي پارك (Park Pobedy) يكي از عميق ترين مترو ها در جهان به حساب مي آيد.

  • ميدان مانژ

در تور مسكو و تور روسيه شما ميتوانيد از ميدان مانژ ديدن كنيدو ميدان مانژ يك پياده راه با فضايي گسترده در منطقه تيورسكوي (Tverskoy) در قلب مسكو است و ميدان سرخ را به شريان هاي اصلي ترافيكي خيابان تيورسكايا متصل مي كند. اين ميدان با مساحتي معادل ۶۵۰۰ متر مربع در بعضي روز هاي تعطيل، ميزبان نمايشگاه ها بين المللي و كنسرت هاي گوناگون است.
پس از پيروزي در جنگ ميهني ۱۸۱۲ بر ناپلئون دور ه ي جديد بازسازي مسكو كه بسيار سريع بوده است آغاز شده و كميسيون مخصوصي از شركت هاي ساختماني تشكيل مي شود كه در اين ميان نقش فعال را معمار روسي بنام اوسيپ باوي بازي مي كند و در سال ۱۸۱۷ طرح جديدي براي بازسازي شهر قديمي مسكو ارائه مي شود. ميدان مانژ يكي از اين طرح ها است. موزه تاريخي مسكو و باغ الكساندر (Alexander Garden) از جنوب، هتل مسكوا (MOSKVA) از شرق و دانشگاه دولتي مسكو از شمال آن را محصور كرده اند. غير از اين مكان هاي ديدني، چند ايستگاه مترو نيز در اطراف ميدان مانژ قرار دارد.

  • كيلومتر صفر مسكو

در بسياري از كشورها كيلومتر صفر به مكاني (معمولاً نقطه اي از پايتخت) گفته مي شود كه فاصله ديگر نقاط كشور از اين نقطه سنجيده مي شود اما در مسكو اين نقطه به يكي از جاذبه هاي ديدني تبديل شده است. پلاك دايره اي شكل برنزي كه كيلومتر صفر روسيه را نشان مي دهد در مسكو و روبه روي كليساي ايبريان با فاصله كمي از ميدان سرخ قرار دارد. بسياري از بازديد كنندگان و مردم محلي به كيلومتر صفر آمده و آرزو مي كنند، بدين صورت كه روي اين دايره برنزي مي ايستند و پس از آرزو كردن سكه اي را از كنار شانه خود پرتاب مي كنند؛ آنها بر اين باورند اگر سكه به روي اين دايره برنزي بيفتد آرزويشان بر آورده مي شود.

  • خيابان آربات

خيابان آربات (كه در حقيقت شامل دو خيابان قديمي و جديد است)، يكي از قديمي ترين و معروف ترين خيابان هاي شهر مسكو به شمار مي رود. اين خيابان كه قدمت آن به قرن پانزدهم باز مي گردد، مملو از آثار هنري، فروشگاه هاي خريد سوغاتي، كافه، موسيقي زنده و نقاشاني است كه از شما پورتره مي كشند. در آربات قديم فروشگاه هاي متعدد صنايع دستي و يادگارهاي روسيه وجود دارد. اين خيابان در روزهاي يكشنبه محل تجمع گروه هاي نمايشي، نوازندگان، آكروبات ها و ... است كه هزاران نفر از آن بازديد مي كنند. خانه-موزه الكساندر پوشكين در اين خيابان قرار دارد؛ همچنين به مناسبت دويستمين سالگرد تولد اين شاعر نامدار، مجسمه برنزي او و و همسرش در آربات نصب شده است.
آربات جديد كه تقريباً به موازات آربات قديم ساخته شده داراي فروشگاه هاي متعدد امروزي است كه گردشگران مي توانند وسايل مورد نياز خود را از خوراك و پوشاك تا دوربين عكاسي و فيلم از آنها تهيه نمايند.در قرن ۱۸ آربات خيابان محبوب روشنفكران و جامعه هنري مسكو بود كه در امتداد آن قدم مي زدند و در كافه هاي آن به صحبت مي نشستند. به جرأت مي توان گفت هنوز هم در آربات همان جو تاريخي و هنري پابرجاست.

  • شاه توپ و شاه زنگ مسكو

شاه زنگ (Tsar bell)
تزار بل با ۲۰۰ تن وزن، نام بزرگ ترين زنگ در جهان است كه در سال هاي ۱۷۳۳ – ۱۷۲۵ توسط صنعتگران روسي به نام هاي ايوان و ماكس ماتورين (Motorin) ساخته شده اما هيچ گاه نواخته نشده است.
در سال ۱۷۳۷ هنگامي كه اين زنگ در مرحله ي ريخته گري بود آتش سوزي در كرملين رخ مي دهد و نگهابان هايي كه درصدد نجات اين اثر برآمده بودند، با عجله به اين زنگ مقاديري آب مي پاشند كه در نتيجه قسمتي از اين ناقوس با وزن ۱۱ تن از آن جدا مي شود كه هنوز هم اين تكه در كنار زنگ قابل مشاهده است؛ به همين علت هيچ كس صداي نواخته شدن تزار بل را نشنيده است. اعتقاد بر اين است كه اگر اين زنگ عظيم نواخته مي شد تا فاصله 50 كيلومتري صداي آن قابل شنيدن بود! اين زنگ براي نصب در يكي از كليساهاي كاخ كرملين در نظر گرفته شده بود كه در مراسم و لحظات مهم مانند مراسم تاج گذاري يا هنگام حملات دشمن نواخته شود.

براي مشاهده تور اروپا ميتوانيد بهه سايت دلتابان مراجعه نماييد. همچنين براي برنامه ريزي نوروز ميتوانيد از تور اروپا نوروز 98 استفاده كنيد.

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هتل جميرا بيچ

تور كانادا ، تور دبي و تور اروپا از پر طرفدار ترين تور ها هستند كه ما به شما سفارش ميكنيم اگه براي تعطيلات نوروز قصد سفر داريد همين حالا اقدام به رزرو هتل كنيد و بليط هواپيما خود را تهيه كنيد ما به شما بليط ماهان را توصيه ميكنيم.

شما با رزرو هتل جميرا در تور دوبي خود به محض وارد شدن به دوبي ،اين هتل 5 ستاره در ساحل معروف دبي يعني جميرا قرار گرفته است. با 10 دقيقه رانندگي مي توانيد به مركز خريد امارات برسيد. فاصله فرودگاه بين المللي دبي تا هتل 20 كيلومتر تخمين زده شده است. همچنين با 10 دقيقه پياده روي مي توانيد به مركز خريد سوق مدينه جميرا برسيد.
ساحل اختصاصي، 16 رستوران و كافه-بار، 6استخر، امكانات صخره نوردي، باشگاه بدنسازي، كلاس هاي مخصوص ايروبيك، كلاس هاي مخصوص غواصي، زمين تنيس، 3 زمين اسكوواش، سونا، جكوزي و آبگرم، اينترنت رايگان، پاركينگ رايگان، اتاق امانات، خشكشويي، خدمات رزرواسيون 24 ساعته، خدمات تورگردي، صرافي، خودپرداز، فضا براي ملاقات هاي كاري، اتاق كنفرانس و همايش، سالن هاي بزرگ براي مهماني و ضيافت ها، اجاره خودرو و ... از امكانات رفاهي هتل جميرا بيچ Jumeirah Beach Hotel هستند.
مسافران هتل جميرا بيچ مي توانند به صورت رايگان به پارك آبي بروند و تا هر زمان كه دوست داشته باشند در اين پارك آبي باشند و از فضا و بازي هاي موجود در آن لذت ببرند. براي كودكان نيز باشگاه مخصوصشان به نام برنامه هاي ويژه اي تدارك ديده است.
اتاق هاي مجلل و لوكس هتل جميرا بيچ داراي تلويزيون ال سي دي، قهوه/چاي ساز، ميزمطالعه، روزنامه رايگان، ميني بار، سشوار، سيستم سرمايشي-گرمايشي ويژه، اتو به همراه ميز مخصوص، وان حمام به همراه دوش مخصوص، تن پوش حوله اي، وسايل مخصوص حمام براي هر نفر، اينترنت رايگان و ... است. پنجره هاي قدي در هر اتاق فضايي بسيار زيبا از خليج فارس را به شما نمايش خواهد داد. از امكان ويژه اي كه اين هتل عصرهنگام در اختيار مسافران قرار مي دهد بايد به آماده سازي فضاي خواب، مرتب كردن تخت خواب و بالشت ها براي يك خواب راحت در هتل جميرا بيچ اشاره كرد. تعداد اتاق و سوييت هاي هتل جميرا بيچ عدد مي باشد.

قيمت تور دوبي
باتوجه به تعداد بالاي رستوران و كافه-بار داخل هتل جميرا بيچ ، انواع غذاهاي بين المللي، لبناني، آرژانتيني و ايتاليايي در آنها سرو مي گردد. همچنين بيشتر رستوران هاي اين هتل منوي مخصوصي براي كودكان نيز در نظر گرفته اند كه شما مي توانيد از آن منو براي كودكانتان سفارش غذا بدهيد. رستوران و كافه بارها در كنار استخر، پشت بام و رستوران گردان 360 درجه اي قرار گرفته اند كه منظره اي خوبي از شهر و استخر را به نمايش مي گذارد.

امكانات اتاق هاي هتل


اتاق هاي هتل همگي داراي تهويه هواي مطبوع هستند و ديوارهاي عايق صدا دارند. تلفن، اينترنت رايگان و ميز كار براي شما فراهم شده است. سرويس حمام داراي تجهيزات كاملي از جمله وان و دوش مجزا، حوله لباسي، شامپو، صابون و مي باشد. از يخچال داخل اتاق تان نيز مي توانيد استفاده كنيد كه البته خوراكي هاي داخل آن خارج از هزينه اتاق تان است. پرده هاي Blackout كه به اين معني هستند كه با كشيدن آن ها اتاق كاملا تاريك مي شود، براي استراحت شما بسيار مناسب اند.
اگر درخواست دهيد، با پرداخت هزينه جداگانه مي توانيد از خدمات نگهداري كودك در داخل اتاق استفاده كنيد. دمپايي، دستگاه چاي يا قهوه ساز، اتو و ميز اتو، بطري آب رايگان و سشوار نيز از ديگر وسايلي است كه در اتاق وجود دارد. اگر آلرژي داريد مي توانيد اتاق هايي را سفارش دهيد كه سرويس تخت خواب ضد آلرژي دارند.

انواع اتاق هاي هتل

  • سوييت دوخوابه: اين سوييت ها ۱۶۲ متر مربع مساحت دارند و دو تخت در آن ها ديده مي شود. همچنين ديد اقيانوس را نيز از پنجره هاي آن ها داريد.
  • سوييت خانوادگي باغ: ۱۴۸ متر فضاي اين سوييت ها است كه يك تخت دونفره كينگ و دو تخت تك نفره دارند. تراس آن ها نيز به باغ باز مي شود.
  • ويلاي دوخوابه بيت البهار: ۲۲۰ متر مساحت اين ويلاهاست. آن ها دو تخت تك نفره و يك تخت دونفره كينگ دارند و يك مبل تخت خواب شو نيز در آن ها ديده مي شود.
  • سوييت جونيور: آن ها ۱۰۵ متر فضا دارند كه يك تخت دونفره كينگ به همراه ديد دريا از ويژگي هايشان است.
  • ويلاي يك خوابه بيت البهار: اين ويلاها با مساحت ۲۲۰ متر مربع دو تخت تك نفره و يك تخت دونفره و يك مبل تخت خواب شو دارند.
  • سوييت سه خوابه: اين سوييت ها، ۲۱۵ متر مربع هستند و دو تخت تك نفره به همراه دو تخت دونفره كينگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق اكسكيوتيو: ۵۰ متر هستند كه مي توانند يا يك تخت دونفره كينگ و يا دو تخت تك نفره داشته باشند.
  • اتاق دلوكس بالكوني: ۵۰ متر هستند كه يك تخت دونفره سوپركينگ دارند

خصوصيات رفاهي هتل جيمرا بيچ دبي


سرويس حمل و نقل محيط اطراف در اين هتل رايگان است اما ترانسفر فرودگاهي هزينه جداگانه اي برايتان دارد. فروشگاه هاي مختلفي در هتل هستند كه مي توان به فروشگاه سوغاتي در ميان آن ها اشاره كرد. اتاق هاي VIP با امكانات متفاوتي در هتل وجود دارد. همچنين براي مهمانان كم توان و ناتوان نيز كليه امكانات رفاهي فراهم شده است.
بخش پذيرش هتل ۲۴ ساعته كار مي كند و امكاناتي نظير انبار چمدان، دستگاه ATM، صرافي، ورود و خروج سريع و راهنماي تور را در اين بخش مي بينيد. خدمات نگهداري از كودكان با پرداخت مبلغي جداگانه براي خانواده ها فراهم شده است. همچنين مي توانيد به طور رايگان از سرويس واكس كفش نيز استفاده كنيد، البته اتوشويي، اتوكشي و خشكشويي هتل با پرداخت هزينه جداگانه اي قابل استفاده است. در هتل جميرا بيچ در تور دبي مي توانيد ماشين نيز كرايه كنيد. آسانسور، آرايشگاه مردانه و زنانه، روزنامه رايگان و خدمات مربوط به سفرهاي كاري مثل دستگاه فكس و كپي و اتاق هاي كنفرانس از ديگر خدمات رفاهي هتل مي باشند.
كاركنان هتل به زبان هاي عربي، انگليسي، آذربايجاني، آلماني، اسپانيايي، هندي و چندين زبان زنده ديگر دنيا صحبت مي كنند. ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و ساعت خروج ۱۲:۰۰ مي باشد.

در اين مقاله به مطالب زير ميپردازيم:

امكانات تفريحي هتل جميرا بيچ دبي


با رزرو اين هتل در تور دوبي خود هرگز حوصله تان سر نمي رود! ساحل اختصاصي هتل به همراه تمام امكانات موجود در آن به فاصله چند قدمي شماست. علاوه بر آن استخر روباز، جكوزي و سونا براي مهمانان فراهم شده است. پارك آبي و استخر كودكان و زمين بازي براي سفرهاي خانوادگي بسيار مناسب است. در داخل هتل امكانات ورزش هاي آبي وجود دارد كه البته هزينه جدايي برايتان در نظر گرفته خواهد شد.
باشگاه بدنسازي هتل هم بسيار مجهز است و دستگاه هاي روز دنيا را در آن جا خواهيد ديد. اسنوركلينگ و موج سواري هم از ديگر تفريحات محبوب هتل مي باشد كه مبلغ جداگانه اي بايد براي آن ها بپردازيد. ورزش هاي رايگان ديگري كه مي توان به آن ها اشاره كرد عبارتند از:

  • راكت بال
  • پينگ پونگ
  • تنيس
  • دوچرخه سواري

رستوران هاي هتل

  • لا پاريلا (La Parrilla): مناظر بي نظير اين رستوران كه در طبقه ۲۵ واقع شده به همراه غذاهاي جنوب آمريكايي آن بسيار لذت بخش است.
  • ويلا بيچ (Villa Beach): اين رستوران در كنار ساحل قرار گرفته و غذاهاي متنوعي را سرو مي كند.
  • بيچكومبرز (Beachcombers): غذاهاي آسيايي اين رستوران، با منظره برج العرب جميره بسيار مي چسبد.
  • نايا (Naya): غذاهاي كلاسيك و هندي در اين رستوران براي وعده هاي غذايي سرو مي شوند.
  • لتيتود (Latitude): در طبقه همكف هتل، مي توانيد از اين رستوران استفاده كنيد.
  • لاوراندا (La Veranda): فست فودهايي نظير پيتزا و ساندويچ در اين رستوران كه ديد اقيانوس را دارد، سرو مي شوند.
  • پالم كورت (Palm Court): در كنار لابي هتل، اين كافه انواع مختلف چاي و قهوه سرو مي كند.
  • كافه تاليسه (Talise Cafe): غذاهاي سالم را بدون اين كه مزه غذا تغيير كند، در اين كافه امتحان كنيد.
  • كارناواله (Carnebale): در طبقه اول هتل، اين رستوران ديده مي شود كه غذاهاي ايتاليايي آن معروف اند.
  • دِر كلر (Der Keller): فضايي به سبك آلماني در طبقه اول وجود دارد كه آن را قديمي ترين رستوران دبي مي دانند. غذاهاي سنتي متفاوتي در اين رستوران سرو مي شوند.
  • دو و آنكور (Dhow & Anchor): در طبقه همكف هتل از اين رستوران نيز كه غذاهاي متفاوتي سرو مي كند، استفاده كنيد.
  • آل مارسا لاونج (Al Marsa Lounge): با ديد اقيانوس، اين رستوران غذاهايي به سبك تاپاس سرو مي كند.

تور دبي

.

فاصله هتل با جاذبه هاي دبي

  • پارك آبي وايلد وادي: تنها ۱۰۰ متر از هتل دورتر است كه با ۲ دقيقه پياده روي به آن جا خواهيد رسيد.
  • برج العرب: اين برج نيز تنها ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارد كه با كمتر از ۱۰ دقيقه پياده روي آن را خواهيد ديد.
  • مدينت جميره: با هتل ۱٫۱ كيلومتر فاصله دارد كه اگر با تاكسي برويد، ۲ دقيقه و اگر پياده برويد حدودا ۱۳ دقيقه در راه خواهيد بود.
  • ايستگاه متروي فرست گولف بنك: ۳ كيلومتر راه است كه تاكسي شما را ۷ دقيقه اي به آن جا مي رساند. با اتوبوس حدودا ۲۰ دقيقه و پياده ۵۰ دقيقه در راه خواهيد بود.
  • پارك گلد اند دياموند: ۵ كيلومتر از شما دورتر است كه با تامسي ۱۰ دقيقه اي و با اتوبوس و مترو حدودا نيم ساعته به آن جا مي رسيد.
  • مركز خريد امارات: تا هتل شما ۲٫۶ كيلومتر فاصله دارد كه اتوبوس شما را ۱۸ دقيقه اي به آن جا مي رساند. با تاكسي نيز ۱۳ دقيقه در راه خواهيد بود.
  • مركز جامعه هنر و تئاتر دبي: ۷ كيلومتر دورتر از هتل جميرا بيچ در تور دبي است كه با تاكسي طي ۸ دقيقه به آن جا خواهيد رسيد. اتوبوس هم در دسترس است كه بين ۲۶ تا ۴۵ دقيقه بسته به خطي كه انتخاب مي كنيد، طول مي كشد.
  • مركز خريد در تور دوبي مارينا: ۷ كيلومتر با شما فاصله دارد. اتوبوس بعد از ۴۵ دقيقه و تاكسي بعد از ۱۵ دقيقه شما را خواهد رساند.
  • سالن اپراي با تور دبي: ۱۰ كيلومتر از شما دورتر است كه با تاكسي ۲۳ دقيقه و با اتوبوس ۵۰ دقيقه بعد، آنجا را مي بينيد.
  • مركز خريد سيتي واك: فاصله اين فروشگاه تا هتل جميرا بيچ دبي ۳ كيلومتر مي باشد. اتوبوس بعد از ۳۰ دقيقه و تاكسي بعد از ۲۲ دقيقه شما را خواهد رساند.
  • برج خليفه: ۵ كيلومتر فاصله اين برج با هتل است كه توسط تاكسي ۲۰ دقيقه اي به آن جا دسترسي پيدا مي كنيد. با استفاده از اتوبوس و مترو هم ۵۵ دقيقه به آن جا مي رسيد.
  • فروشگاه ويليج: ۱ كيلومتر هم با اين جاذبه فاصله داريد. با اتوبوس، ۴۰ دقيقه و با تاكسي ۲۵ دقيقه در راه خواهيد بود.
  • جميرا پلازا: مسافت اين جاذبه با هتل ۱۲٫۲ كيلومتر است. اگر با تاكسي برويد بعد از ۲۵ دقيقه و با اتوبوس بعد از ۲۶ دقيقه مي رسيد.
  • فرودگاه بين المللي تور دبي: ۶ كيلومتر با شما فاصله دارد. مي توانيد توسط تاكسي ۳۰ دقيقه اي و با اتوبوس و مترو ۱ ساعته به آن جا برسيد.

تور دبي

هتل جميرا بيچ دبي


گرانترين هتل ها در منطقه از آن دبي مي باشد هتل جميرا بيج معماري زيبا و فانتزي دارد كه طراحي آن به صورت خاصي از انحنا استفاده شده است كه شكل كلي اين هتل به صورت موج مي باشد كه در ۲۶ طبقه ساخته شده است .در ساخت اين هتل از آلومنيوم و شيشه هاي رفلكس آبي رنگ استفاده شده است كه به طراحي سبك سورئال نزديك است . در نقطه مقابل داخل هتل از عناصري مانند آب ،آتش ،خاك و باد استفاده شده است كه قدرت طبيعت را به رخ مي كشد.


اين هتل زيبا ۵۹۸اتاق و سوئيت مجلل ،۱۹ ويلا با ساحل اختصاصي ،۲۰ رستوران بين المللي ،۵ استخر شنا ،زمين تنيس و ساحل اختصاصي ،كلوپ سندباد مخصوص كودكان و ده ها امكانات ديگر براي همه نوع سليقه و گروه سني اي طراحي و آماده شده است .

اقامت در تفرجگاه جميرا هر ثانيه اش پر از هيجان و لذت است و يك تعطيلات رويايي را براي خانواده ها و گردشگران عزيز رقم خواهد زد.
امكاناتي كه اين هتل مدرن وشيك ارائه مي دهد عبارتند از صبحانه در اتاق ،دستگاه چاي ساز ،اس پي آ،بيزينس سنتر و منوي غذاي رژيمي ،همچنين خدمات بي نظير اين هتل ،اينترنت پرسرعت و رايگان در تمامي اتاق ها ،پارك آبي رايگان ،سرويس رايگان به مراكز خريد امارات مال،پارگينگ خصوصي ،ترانسفر بي ام و رفت وبرگشت با هزينه اين هتل ۵ ستاره و مجلل تنها بخشي از خدمات ارائه به مهمانان مي باشد.

با اقامت در اين هتل از تماشاي دريا و ساختمان زيباي برج العرب لذت ببريد و با قدم زدن در اطراف هتل بر روي شن هاي طلايي، اقامت خود را به ياد ماندني كنيد.اين هتل يكي از بهترين هتل هاي دبي مي باشد.از ديگر هتل هاي معروف دبي ،هتل امواج روتانا ساحل جميرا ،،هتل مركز شهر و همچنين همه دبي را از برج العرب آن مي شناسند.البته اگر ميخواهيد قيمت تور دبي مناسب با بودجه شما باشد به بقيه هتل هاي دوبي ميتوانيد فكر كنيد

براي مشاهده ساير تور ها ميتوانيد به سايت دلتابان مراجعه نماييد . همچنين اگر براي عيد نوروز 98 برنامه ريزي كرده ايد ميتوانيد از تور اروپا نوروز 98 ديدن نماييد.

بازدید : 225
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جاذبه هاي گردشگري شهر دبي

همانطور كه مي دانيد دبي يكي از مهم ترين شهرهاي امارات متحده عربي مي باشد و داراي مناطق گردشگري زيادي است. تور دبي مسافرين را به بازديد از مكان ها و مناطق مختلف اين كشور مي برد. شهر دبي با آسمان خراش هاي متنوع خود جذابيت بسيار زيادي براي مسافرين تور دبي دارد. تور دبي با يك برنامه ريزي خوب و عالي يك سفر ارزان را در بهترين زمان به شهر دبي انجام مي دهد و يك خاطره بيادماندني را در ذهن مسافر ثبت مي كند.

با خريد بليط هواپيما از سايت دلتابان سفري خاطره انگيز در انتظار شما عزيزان مي باشد.

شهر دبي

شهر دبي جايگاه ويژه اي در ميان كشورهاي عربي دارد و يكي از شهرهاي اميرنشين امارات متحده عربي مي باشد. شهر دبي در واقع در جنوب ايران واقع شده است و در اطراف خليج فارس ساخته شده است. اين شهر داراي يك موقعيت جغرافيايي بسيار خوب مي باشد كه در صنعت نفت گسترش زيادي يافته است. امروزه شهر دبي يكي از محبوب ترين شهرهاي گردشگري در جهان مي باشد كه داراي مكان هاي تفريحي و گردشگري بسيار زيادي است. اين شهر درآمد بسيار زيادي از صنعت نفت و گردشگري بدست مي آورد و درآمدهايي از فروش ملكف تزاريت مسافر، دادن اقامت به افراد خارجي و ... كسب مي كند.

در اين شهر، آسمان خراش هاي بسيار زيادي وجود دارد كه فرصت تفريحي بسيار زيادي را براي مسافرين تور دبي فراهم مي كند. گردشگران و توريست ها از گوشه و كنار دنيا براي بازديد از مناطق مختلف دبي به آن سفر مي كنند و همواره تلاش مي كنند تا يك سفر بيادماندني و خاطره انگيز از اين شهر داشته باشند.

آب و هواي دبي

شهر دبي شهري است كه در يك منطقه بياباني ساخته شده است كه داراي يك موقعيت جغرافيايي خاص مي باشد. آب و هواي شهر دبي بسيار گرم و شرجي مي باشد. اين منطقه بياباني با ساخت و سازهاي فراوان خود داراي آب و هواي گرم و غير قابل تحملي در فصل تابستان ها مي باشد و حتي گاهي اوقات دماي هوا به بيش از 45 درجه سانتي گراد مي رسد. اين افزايش دما فقط در فصل تابستان روي نمي دهد بلكه در فصل زمستان نيز هواي منطقه گرم است اما گرماي آن قابل تحمل است و هواي خوبي دارد. در فصل بهار و پاييز نيز دماي هوا خوب و مناسب براي سفر مي باشد.

بهترين زمان سفر با تور دبي

همانطور كه گفته شد شهر دبي داراي آب و هواي بسيار گرمي مي باشد. بهترن زمان سفر به اين شهر در فصل پاييز تا بهار مي باشد. در اين فصول آب و هواي منطقه كمي بهتر مي شود و آب و هوا معتدل مي باشد. در اين فصول مي توانيد به كنار دريا برويد و از آب و هواي گرم در سواحل لذت ببريد و حمام آفتابي بگيريد. البته اگر تحمل گرما را داريد مي توانيد در فصل تابستان به اين شهر برويد و از تفريحات تابستاني اين شهر لذت ببريد. بيشتر تفريگاه هاي اين شهر سرپوشيده هستند و حتي مي توانيد به پيست اسكي مملوء از برف آن با تور دبي برويد و لذت ببريد.

جاذبه هاي دبي

جاذبه هاي گردشگري شهر دبي

شهر دبي يك شهر توريستي كه داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي است. اين جاذبه ها و مكان هاي تاريخي جذابيت بسيار زيادي براي مسافرين شهر دبي دارند و از برترين مكان ها براي تفريح شناخته مي شوند. مسافرين و گردشگران تور دبي مي توانند به بازديد از جاذبه هاي گردشگري اين شهر بروند و از مناطق باشكوه اين شهر بازديد كنند. بيشتر مناطق و جاذبه هاي دبي سرپوشيده هستند و از گرماي طاقت فرساي شهر به دور خواهيد بود.

جزيره نخل دبي

يكي از زيباترين مكان هاي گردشگري شهر دبي، جزيره نخل مي باشد كه در بهترين منطقه در كنار ساحل قرار دارد. جزيره نخل به شكل يك نخل طراحي و ساخته شده و با هم از طريق پله متصل مي باشد. اين منطقه پرطرفدار هزينه بسيار زيادي براي ساخت برداشته است و طبق بررسي ها چيزي حدود دو ميليون دلار بر روي آن خرج شده است. در اين منطقه هتل هاي لوكس و بسيار شيك، رستوران هاي مديترانه اي، مكان هاي غواصي و باغ وحش زير آبي وجود دارد كه جذابيت زيادي براي توريست ها دارد.

جزيره نخل دبي

اپرا دبي

ساختمان اپرا در مركز شهر قرار دارد و بزرگ ترين مركز فرهنگي هنري دبي مي باشد. در اين مكان اپرا، نمايشگاه هاي هنري، موسيقي، برنامه هاي هنري و فرهنگي و نمايش هاي كمدي برگزار مي شود. در اين مكان جشن ها و جشنواره هاي مختلفي هر ساله با حضور گردشگران و توريست ها برگزار مي شود. در ساختمان اپراي دبي رستوران و باغ آسمان وجود دارد و از پشت بام اين ساختمان مي توان برج خليفه را ديد و از فواره هاي باشكوه آن لذت برد.

ساحل جميرا دبي

يكي از جذاب ترين مناطق دبي ساحل جميرا مي باشد. اين ساحل باشكوه داراي شن هاي طلايي بسيار زيبا، درختان نخل جذاب و ديدني، چمن هاي سرسبز و .. است كه تمامي مسافرين تور دبي را به سوي خود مي كشاند. در اين منطقه مسكوني دو ساختمان هتل مشهور به نام هاي برج العرب و جميرا وجود دارد كه بهترين و باشكوه ترين اتاق ها را دارند. در اين مكان مي توان به پياده روي رفت و از سواحل زيبا لذت برد و بعد ساعاتي را در رستوران ها و كافه هاي اطراف گذراند. وجود مراكز تفريحي، فروشگاه هاي خريد و سالن هاي ورزشي جذابيت اين منطقه را براي مسافرين تور دبي چند برابر كرده است.

پارك ال ممزر دبي

يكي از بهترين چشم اندازهاي دبي، پارك ال ممزر دبي مي باشد. اين پارك در زميني به مساحت ده هكتار ساخته شده است كه در خليج كوچك در مقابل شارجه دبي قرار دارد. اين پارك زيبا داراي يك ساحل شني فوق العاده است كه داراي مناظر بسيار زيبايي مي باشد. در اين پارك چندين خانه ييلاقي، زمين بازي، استخر شنا، آمفي تئاتر و زمين چمن وجود دارد كه مسافرين مي توانند براي پيك نيك از آن استفاده كنند. در تور دبي بازديد از اين مكان را در راس امور خود قرار دهيد و از مناطق مختلف آن لذت ببريد.

تور دبي

پيست اسكي سرپوشيده دبي

يكي از بهترين مكان هايي كه بهتر است در تور دبي از آن بازديد كنيد، پيست اسكي سرپوشيده دبي است. اين پيست سومين پيست بزرگ اسكي در جهان است كه در يك مكان سرپوشيده قرار دارد. مجمسه هاي يخي، تله كابين، تپه سورتمه سواري، زمين بازي كودك و ... در اين پيست وجود دارد كه براي مسافرين بسيار جذاب مي باشد. اين يكي از بهترين سازه هاي دبي است كه در با وجود آب و هواي 45 درجه تابستان دبي برف در آن مي بارد و مي توان در آن اسكي بازي كرد. در اين مكان مي توان يك روز كامل را سپري كرد و يك خاطره فوق العاده خوب از اين مكان داشت.

آكواريوم دبي

در فروشگاه دبي مال يك آكواريوم بسيار بزرگ وجود دارد كه در طبقه همكف آن ساخته شده است. اين آكواريوم يكي از بزرگ ترين و جذاب ترين آكواريوم هاي دنيا مي باشد كه چيزي بيش از صدها گونه دريايي در آن زندگي مي كنند. گونه هايي مانند كوسه ها، سفره ماهي ها، ماهي هاي ريز و درشت و ... در آن، از يك زندگي دريايي لذت مي برند. آكواريوم دبي مانند يك تونل مي باشد كه در اين تونل مي توان به شهر ماهي ها سري زد و ماهي را در اطراف خود ديد. در اين مكان مي توانيد با غواصان يك تجربه سفر دريايي داشته باشيد و وارد آب شويد.

شهر بازي سرپوشيده آي ام جي ورد دبي

يكي از بهترين و لذت بخش ترين مكان هاي دبي با بزرگترين آژانس هواپيمايي دلتابان، شهربازي سرپوشيده آن مي باشد. اين مكان يكي از بزرگ ترين شهربازي هاي دنيا مي باشد كه در مسافت بسيار زيادي ساخته شده است. هر روز مسافرين زيادي از آن بازديد مي كنند و داراي وسايل هيجان انگيز بسيار زيادي مي باشد. در اين شهر بازي ترن هوايي وجود دارد كه داراي ارتفاع بسيار زيادي است. هر فردي كه مي خواهد بيشترين هيجان را در سفر به دبي تجربه كند، مي تواند به اين شهر بازي با تور دبي برود و از آن در يك روز لذت ببريد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 6710
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه