loading...

تور روسيه

رزروانلاين تورهاي روسيه

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قيمت تور دوبي

قيمت تور دبي در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.

قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد. در دبي هتلهاي معروفي چون هتل آتلانتيس دبي كه محبوب ترين هتل براي مسافران تور دبي مي باشد.
مثلا اگر قيمت تورهاي ارزان دبي در ارديبهشت ماه يك هتل ۴ ستاره به مدت سه شب و چهار روز مبلغ ۸۹۰ هزار تومان باشد

در خرداد ماه به ۸۴۰ هزار تومان كاهش پيدا ميكند. اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها قيمت تور براي دبي كاهش زيادي را در خود مي بيند.

قيمت تورهاي دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود. تورهاي دبي يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت اين تور نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.

در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

قيمت تور دبي

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارديكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه آژنس هواپيمايي دلتابان شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور دبي خود براي مسافران در نظر ميگيرد

كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد. شركت هواپيمايي دلتابان امكان مسافرت از طريق بهترين تور دبي را با قيمت هاي مناسب براي شما فراهم مي سازد. مناسب ترين قيمت تور دبي را از شركت هواپيمايي دلتابان بخواهيد.

قيمت تور دبي

۱- تور دبي در آژانس دلتابان هميشه بصورت چارتري وجود دارد. بنابراين قيمت ارزانتري دارد.

۲-تور ها قبل از اجرا در آژانس هواپيمايي دلتابان از نظر قيمت بررسي مي گردند تا بهترين قيمت را داشته باشند.

۳-با كادري مجرب در بخش تور خارجي فعاليت مستمر دارد.

۴- ارتباطات قوي با تمام هتلها در كشور دبي دارد.

۵- رزرو هتلها ۶ ماه جلوتر انجام شده و هزينه پرداخت گرديده است.

۶- نهايت سرويس دهي و خدمات دهي هتلها براي انجام تور ها هميشه بررسي مي گردد.

۷- تورهاي خارجي در الويت برنامه ريزي كاري روزانه توسط تيم فني تور بررسي و آمادگي براي پكيج دهي امكان سنجي مي گردد.

۸- قيمت تور دبي در ايام نوروز بهترين قيمت تور دبي در بين آژانسها را دارد.

۹- نظر سنجي هر ماه يكبار با تاييد بخش فني مديريت انجام مي گرددو تعدادي تور قرعه كشي مي گردد.

۱۰-تور هاي مختلف با شركتهاي مختلف هواپيمايي انجام مي گردد.

۱۱-تور دبي با خريد بليط ماهان

۱۲- تور دبي با پرواز ايران اير

۱۳- تور دبي با پرواز آسمان

۱۴- تور دبي با پرواز قشم اير

۱۵- تور دبي با آسمان

سفر با تور

وقتي مردم درباره سفر با تور فكر مي كنند، فورا در ذهنشان تصويري از يك اتوبوس پر از مسافران مختلف و مسن را مي بينند و راهنمايي كه يك مكان را از دور به آنها نشان مي دهد و بعد از كمي صحبت خسته كننده حركت مي كنند. البته شايد بعضي از تورها چنين باشند، اما واقعيت اين نيست. تورهاي هستند كه مثلا شما را به پياده روي در شهر نيويورك مي برند، يا مثل تور روسيه شما را با بازديد از موزه ها، قايق سواري هيجان انگيز و كارهاي جالب ديگر سرگرم مي كنند. پس بايد بدانيد تورها هم مانند تمام چيزهاي ديگر اين جهان خوب و بد دارند. اما اگر شما آگاهانه يك تور خوب و مناسب را براي سفرتان انتخاب كنيد، مي توانيد از مزايايي هم بهره مند شويد كه شايد قبل از سفر با تور به ذهنتان نيامده باشد.

تور روسيه لحظه آخري

برخي از مزاياي كلي سفر با تور
ارائه راحت خدمات، مانند هماهنگ كردن هتل، پروازهاي داخلي در مقصد و...؛
كاهش استرس؛
استفاده از اطلاعات كارشناسان محلي؛
برنامه ريزي دقيق و مشخص (باعث كاهش هدر رفتن وقت مي شود)؛
پرداخت هزينه ي كمتر.
اجازه دهيد كمي بيشتر توضيح بدهيم. بايد اين نكته را بدانيد كه نمي شود هر كسي كوله پشتي اش را پر كند و به محلي نامعلوم برود، تور مي تواند با برنامه ريزي صحيح استرس و سردرگمي ناشي از سفر به مقصدي را كه تا بحال به آنجا نرفته ايد كاملا از بين ببرد. حقيقت اين است كه سفرهاي تنهايي واقعا نياز به مهارت هاي خاص دارد، شما بايد براي رويارويي با هر اتفاق غيرمنتظره اي خود را آماده كنيد، كه كار هركسي نيست. تصور كنيد شما كه يك شهروند ايراني هستيد و به تنهاي براي ديدن طبيعت مالزي به اين كشور سفر كرده ايد.
چطور مي خواهيد با مردم محلي ارتباط برقرار كنيد؟ اگر آنجا كيف مداركتان را در دل طبيعت گم كرديد چه مي كنيد؟ اگر از حركت اتوبوس جا مانديد، يا به محل هاي رفتيد كه نبايد آنجا مي رفتيد و كاري را انجام داديد كه در آن كشور از نظر قانون خلاف محسوب مي شود چه خواهيد كرد؟ حالا اگر شما با استفاده از يك تور مالزي خوب به اين سفر برويد، بدون هيچ گونه استرس و نگراني مي توانيد خود را به مسئولان تور بسپاريد و لذت كافي از سفر ببريد. علاوه بر آن راهنماي تور فردي باتجربه است كه هزاران بار به آنجا سفر كرده است، پس مي تواند بهترين اطلاعات را در اختيار شما قرار دهد و شما را به محل هاي خاصي ببرد. فقط بايد سعي كنيد ارتباطي خوب با رهنماي تورتان برقرار كنيد.

بليط هواپيما
در نهايت بايد گفت هيچ مشكلي براي سفر كردن با تور وجود ندارد، بلكه توصيه مي شود حتما از تورهاي خوب براي سفرهايتان استفاده كنيد، بخصوص اگر تجربه اي شخصيتان در سفر كردن كم است.

چرا تور كانادا

در تور كانادا چه ميگذرد؟ چرا تور كانادا يكي از پرطرفدارترين تور ها در بين ايرانيان است؟
مي توان كانادا را سرزمين معماري هاي شگفت انگيز خواند. هر شهر با بنايي سحرانگيز به مانند نتي بر كليدهاي اين پيانوي اصيل انگليسي فرانسوي نشسته است و هزاران هزار موسيقي ناب را همگام با طنين جاذبه هاي سبز و سرد طبيعت اين كشور نواخته و خالق اوج و فرودي عجيب از وراي برج هاي سربه فلك كشيده در امتداد آبشارهاي خروشان شده است. هر لحظه با هويتي خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلي دوگانه از سختي سازه هاي سرد تا نرمي درياچه هاي درخشان و از سكون برج هاي سر به فلك كشيده تا جنبش رودخانه هاي وحشي را در روح القا كرده و دفتر خاطراتتان را آكنده از لحظات شيريني مي سازد كه زماني تحققشان در رويا ممكن بود. به خواندن ادامه دهيد تا سرّ جادوي اين سرزمين را در پس قالبي چند گانه از مصنوعات بشري و طبيعتي بكر دريابيد.

بازديد از شهرهاي سرزنده كانادا

سخت است در ميان بادهاي سرد و كولاك هاي زمستانه مردمي را دلگرم كردن و اينكه چگونه شهرهاي اين كشور در پس زمستان هاي سخت، هزاران گردشگر تور كانادا را شيفته خود ساخته اند همچون رازي سر به مهر بر ما پوشيده است. شايد اين مردمش هستند كه با خوي گرم و مهمانوازيشان آغوش اين سرزمين را بر بازديدكنندگان باز نگاه داشته اند. اگرچه پاسخ قطعي به اين سوال وجود ندارد، نمي توان منكر زيبايي معصومانه طبيعت شهرهاي اين كشور پهناور شد. هر شهر در لواي جغرافيا و عارضه هاي طبيعي هويت و اعتباري خاص يافته است و در اين ميان تورنتو (Toronto، استان انتاريو) به عنوان بزرگترين و پرشورترين شهر كانادا كه گاه با پايتخت آن اشتباه گرفته مي شود، مونترال (Montreal، استان كبك) به عنوان پايخت فرهنگي آن با حال و هواي اروپايي و آزاديخواهش و ونكوور (Vancouver، استان بريتيش كلمبيا) با جلوه اي كارت پستالي، اقليمي معتدل و بهاري زودرس از شاخص ترين ها محسوب مي شوند. در انتها اگر مجال رهايي از تب كلانشهرها را يافتيد بد نيست كه نظري هم به سكونتگاه هاي كوچكتر بياندازيد، شايد بازديد از آن ها تجربه اي بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچيل اين شهر كوچك برفي كه حيات وحش قطب را از وراي شيشه تلويزيون بيرون كشيده و آن را در قالب واقعيتي شگفت انگيز آشكار مي سازد يكي از پر طرفدارترين اين سكونتگاه هاست.

قيمت تور كانادا

بازديد از سازه هاي شاخص كانادا

برج هاي استوار با كمترين درصد خطا در وقارشان و پل هاي مستحكم كه چون ماري سنگي در دل طبيعت خزيده اند، ترس، شگفتي و لذت را در قالبي منحصربفرد به روح تزريق خواهند كرد. حركت بر لبه هاي برج سي ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگي در ميان ابرها و صرف وعده اي دل انگيز در رستوران گردان آن، برج اسكايلان (Skylon Tower، انتاريو) كه فرصت تأمل بر شكوه آبشارهاي نياگارا بدست مي دهد و پل كاپيلانو (Capilano Suspension Bridge، ونكوور) كه با پيچ و تابي موزون گردشگران تور كانادا را به ميان خلوت درختان هميشه بهار راه خواهد داد از شاخص ترين ها به شمار مي روند.

خريد بليط هواپيما لحظه آخري

تور دقيقه نودي يا آنطور كه بيشتر به گوش مي خورد عنوان تورهاي لحظه آخري است كه پديده اي پرطرفدار و البته پر از چالش براي آنها كه مسافراني كه به دنبال سفرهايي با تخفيف هاي باورنكردني هستند مي باشد و اينكه كلي سوال در اين خصوص پيش مي آيد و اولين سوالي كه ذهنتان را مشغول كرده اين است كه آيا اين نوع تورها اصلا قابل اطمينان هستند ؟ دومين سوال كه بسيار هم مهم است آيا در ازاي اين هزينه كم شده ، ارائه سرويس ها و خدمات نيز كمتر خواهند شد ؟ و سومين سوال اينكه اين تورها دقيقا چه تفاوتي با بقيه تورها دارند ؟

در اينجا به شما خواهيم گفت ، تورهاي لحظه آخري به توري گفته ميشوند كه دقيقا در حداقل فاصله زماني تا تاريخ امكان پذير بودن ثبت نام براي آن تور قرار بگيرد و در ضمن ظرفيت تور تكميل نشده باشد ، بنابراين آژانس هاي مسافرتي و هتل ها در وحله اول با كم كردن سود و در وحله دوم با پذيرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهايي براي فروش و خالي نماندن ظرفيت مابقي خود مي كنند و توجه داشته باشيد كه اين فاصله زماني معمولا بين 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور براي مقاصد داخلي مي باشد.

مهم است بدانيد كه آژانس هاي مسافرتي معتبر اغلب به ميزان قابل توجه و بالايي بليط براي مقصدي معين و در زماني معين را خريداري مي كنند و در صورتي كه با فرارسيدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرين به حد نصاب نرسيده باشد ، آژانس مجبور مي شود با صندلي هاي خالي و بليط هايي كه فروش نرفته كاري كند كه ضرر نكند و در نهايت برنامه خود را با هواپيمايي كه چارتر كرده به سرانجام مي رساند و در ضمن دانستن اين نكته ضروري است كه اين آفرها تنها براي مقاصدي كه چارتر شده اند و عدم تكميل ظرفيت آن باعث ايجاد ضرر مالي سنگيني براي آژانس مورد نظر خواهد شد، پيش مي آيد و اينكه در هيچ صورتي براي مقصدي كم مسافر آفر و تخفيفي صورت نمي گيرد .

شما اگر مسافر تورهاي داخلي مثل تور كيش ، تور مشهد و ... هستيد مي توانيد روزانه به سايت مراجعه كنيد و تورهاي داخلي لحظه آخري را براي مقصد مورد نظر خودتان با قيمت هاي عالي البته با حفظ امكانات و خدمات تورهاي معمول از آژانس سلام پرواز تهيه نماييد ، نكته اي كه بايد اطلاع داشته باشيد اين تورها مختص مسافراني است كه محدوديت زماني نداشته باشند و هميشه چمدان به دست به دنبال تورهاي لحظه آخري يا چارتر باشند چرا كه تنها 2-3 روز به تاريخ تور ارائه مي شوند چرا كه اين آژانس ها بليط هاي باقي مانده را با تخفيف هايي بين 10 تا 50 درصد به فروش مي رسانند و اگر چه اين موضوع از نظر مالي براي مشتريان مقرون به صرفه است ولي از نظر برنامه ريزي و ساعت پرواز هيچ حق انتخابي باقي نمي گذارد ، پس حواستان به اين موضوع باشد.

با پاسپورت ايراني به كدام كشورها مي توان بدون ويزا سفر كرد؟

به گزارش اسپوتنيك، با نزديك شدن به فصل سفرهاي گردشگري خارجي، براي بسياري اين سوال پيش آمده است كه با گذرنامه ايراني به چند كشور دنيا مي توان بدون رواديد سفر كرد. در همه جاي دنيا رسم است كه بعضي از كشورها با هم قرار داد بسته و اجازه مي دهند تا گردشگران آن دو كشور بدون ويزا سفر كنند. با پاسپورت ايراني نيز مي توان نزديك به ۲۰ كشور جهان بدون ويرا سفر كرد.

تور لحظه آخري

تور اروپا

تور كانادا

تور روسيه

تور تايلند

تور ارمنستان

تور گرجستان

بليط هواپيما

تور كيش

تور مشهد

تور دوبي

تور دبي

رزرو هتل

قيمت تور دوبي

قيمت تور دبي در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.

قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد. در دبي هتلهاي معروفي چون هتل آتلانتيس دبي كه محبوب ترين هتل براي مسافران تور دبي مي باشد.
مثلا اگر قيمت تورهاي ارزان دبي در ارديبهشت ماه يك هتل ۴ ستاره به مدت سه شب و چهار روز مبلغ ۸۹۰ هزار تومان باشد

در خرداد ماه به ۸۴۰ هزار تومان كاهش پيدا ميكند. اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها قيمت تور براي دبي كاهش زيادي را در خود مي بيند.

قيمت تورهاي دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود. تورهاي دبي يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت اين تور نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.

در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

قيمت تور دبي

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارديكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه آژنس هواپيمايي دلتابان شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور دبي خود براي مسافران در نظر ميگيرد

كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد. شركت هواپيمايي دلتابان امكان مسافرت از طريق بهترين تور دبي را با قيمت هاي مناسب براي شما فراهم مي سازد. مناسب ترين قيمت تور دبي را از شركت هواپيمايي دلتابان بخواهيد.

قيمت تور دبي

۱- تور دبي در آژانس دلتابان هميشه بصورت چارتري وجود دارد. بنابراين قيمت ارزانتري دارد.

۲-تور ها قبل از اجرا در آژانس هواپيمايي دلتابان از نظر قيمت بررسي مي گردند تا بهترين قيمت را داشته باشند.

۳-با كادري مجرب در بخش تور خارجي فعاليت مستمر دارد.

۴- ارتباطات قوي با تمام هتلها در كشور دبي دارد.

۵- رزرو هتلها ۶ ماه جلوتر انجام شده و هزينه پرداخت گرديده است.

۶- نهايت سرويس دهي و خدمات دهي هتلها براي انجام تور ها هميشه بررسي مي گردد.

۷- تورهاي خارجي در الويت برنامه ريزي كاري روزانه توسط تيم فني تور بررسي و آمادگي براي پكيج دهي امكان سنجي مي گردد.

۸- قيمت تور دبي در ايام نوروز بهترين قيمت تور دبي در بين آژانسها را دارد.

۹- نظر سنجي هر ماه يكبار با تاييد بخش فني مديريت انجام مي گرددو تعدادي تور قرعه كشي مي گردد.

۱۰-تور هاي مختلف با شركتهاي مختلف هواپيمايي انجام مي گردد.

۱۱-تور دبي با خريد بليط ماهان

۱۲- تور دبي با پرواز ايران اير

۱۳- تور دبي با پرواز آسمان

۱۴- تور دبي با پرواز قشم اير

۱۵- تور دبي با آسمان

سفر با تور

وقتي مردم درباره سفر با تور فكر مي كنند، فورا در ذهنشان تصويري از يك اتوبوس پر از مسافران مختلف و مسن را مي بينند و راهنمايي كه يك مكان را از دور به آنها نشان مي دهد و بعد از كمي صحبت خسته كننده حركت مي كنند. البته شايد بعضي از تورها چنين باشند، اما واقعيت اين نيست. تورهاي هستند كه مثلا شما را به پياده روي در شهر نيويورك مي برند، يا مثل تور روسيه شما را با بازديد از موزه ها، قايق سواري هيجان انگيز و كارهاي جالب ديگر سرگرم مي كنند. پس بايد بدانيد تورها هم مانند تمام چيزهاي ديگر اين جهان خوب و بد دارند. اما اگر شما آگاهانه يك تور خوب و مناسب را براي سفرتان انتخاب كنيد، مي توانيد از مزايايي هم بهره مند شويد كه شايد قبل از سفر با تور به ذهنتان نيامده باشد.

تور روسيه لحظه آخري

برخي از مزاياي كلي سفر با تور
ارائه راحت خدمات، مانند هماهنگ كردن هتل، پروازهاي داخلي در مقصد و...؛
كاهش استرس؛
استفاده از اطلاعات كارشناسان محلي؛
برنامه ريزي دقيق و مشخص (باعث كاهش هدر رفتن وقت مي شود)؛
پرداخت هزينه ي كمتر.
اجازه دهيد كمي بيشتر توضيح بدهيم. بايد اين نكته را بدانيد كه نمي شود هر كسي كوله پشتي اش را پر كند و به محلي نامعلوم برود، تور مي تواند با برنامه ريزي صحيح استرس و سردرگمي ناشي از سفر به مقصدي را كه تا بحال به آنجا نرفته ايد كاملا از بين ببرد. حقيقت اين است كه سفرهاي تنهايي واقعا نياز به مهارت هاي خاص دارد، شما بايد براي رويارويي با هر اتفاق غيرمنتظره اي خود را آماده كنيد، كه كار هركسي نيست. تصور كنيد شما كه يك شهروند ايراني هستيد و به تنهاي براي ديدن طبيعت مالزي به اين كشور سفر كرده ايد.
چطور مي خواهيد با مردم محلي ارتباط برقرار كنيد؟ اگر آنجا كيف مداركتان را در دل طبيعت گم كرديد چه مي كنيد؟ اگر از حركت اتوبوس جا مانديد، يا به محل هاي رفتيد كه نبايد آنجا مي رفتيد و كاري را انجام داديد كه در آن كشور از نظر قانون خلاف محسوب مي شود چه خواهيد كرد؟ حالا اگر شما با استفاده از يك تور مالزي خوب به اين سفر برويد، بدون هيچ گونه استرس و نگراني مي توانيد خود را به مسئولان تور بسپاريد و لذت كافي از سفر ببريد. علاوه بر آن راهنماي تور فردي باتجربه است كه هزاران بار به آنجا سفر كرده است، پس مي تواند بهترين اطلاعات را در اختيار شما قرار دهد و شما را به محل هاي خاصي ببرد. فقط بايد سعي كنيد ارتباطي خوب با رهنماي تورتان برقرار كنيد.

بليط هواپيما
در نهايت بايد گفت هيچ مشكلي براي سفر كردن با تور وجود ندارد، بلكه توصيه مي شود حتما از تورهاي خوب براي سفرهايتان استفاده كنيد، بخصوص اگر تجربه اي شخصيتان در سفر كردن كم است.

چرا تور كانادا

در تور كانادا چه ميگذرد؟ چرا تور كانادا يكي از پرطرفدارترين تور ها در بين ايرانيان است؟
مي توان كانادا را سرزمين معماري هاي شگفت انگيز خواند. هر شهر با بنايي سحرانگيز به مانند نتي بر كليدهاي اين پيانوي اصيل انگليسي فرانسوي نشسته است و هزاران هزار موسيقي ناب را همگام با طنين جاذبه هاي سبز و سرد طبيعت اين كشور نواخته و خالق اوج و فرودي عجيب از وراي برج هاي سربه فلك كشيده در امتداد آبشارهاي خروشان شده است. هر لحظه با هويتي خاص در ذهن ثبت خواهد شد و تعادلي دوگانه از سختي سازه هاي سرد تا نرمي درياچه هاي درخشان و از سكون برج هاي سر به فلك كشيده تا جنبش رودخانه هاي وحشي را در روح القا كرده و دفتر خاطراتتان را آكنده از لحظات شيريني مي سازد كه زماني تحققشان در رويا ممكن بود. به خواندن ادامه دهيد تا سرّ جادوي اين سرزمين را در پس قالبي چند گانه از مصنوعات بشري و طبيعتي بكر دريابيد.

بازديد از شهرهاي سرزنده كانادا

سخت است در ميان بادهاي سرد و كولاك هاي زمستانه مردمي را دلگرم كردن و اينكه چگونه شهرهاي اين كشور در پس زمستان هاي سخت، هزاران گردشگر تور كانادا را شيفته خود ساخته اند همچون رازي سر به مهر بر ما پوشيده است. شايد اين مردمش هستند كه با خوي گرم و مهمانوازيشان آغوش اين سرزمين را بر بازديدكنندگان باز نگاه داشته اند. اگرچه پاسخ قطعي به اين سوال وجود ندارد، نمي توان منكر زيبايي معصومانه طبيعت شهرهاي اين كشور پهناور شد. هر شهر در لواي جغرافيا و عارضه هاي طبيعي هويت و اعتباري خاص يافته است و در اين ميان تورنتو (Toronto، استان انتاريو) به عنوان بزرگترين و پرشورترين شهر كانادا كه گاه با پايتخت آن اشتباه گرفته مي شود، مونترال (Montreal، استان كبك) به عنوان پايخت فرهنگي آن با حال و هواي اروپايي و آزاديخواهش و ونكوور (Vancouver، استان بريتيش كلمبيا) با جلوه اي كارت پستالي، اقليمي معتدل و بهاري زودرس از شاخص ترين ها محسوب مي شوند. در انتها اگر مجال رهايي از تب كلانشهرها را يافتيد بد نيست كه نظري هم به سكونتگاه هاي كوچكتر بياندازيد، شايد بازديد از آن ها تجربه اي بزرگتر از وسعتشان را رقم زند. چرچيل اين شهر كوچك برفي كه حيات وحش قطب را از وراي شيشه تلويزيون بيرون كشيده و آن را در قالب واقعيتي شگفت انگيز آشكار مي سازد يكي از پر طرفدارترين اين سكونتگاه هاست.

قيمت تور كانادا

بازديد از سازه هاي شاخص كانادا

برج هاي استوار با كمترين درصد خطا در وقارشان و پل هاي مستحكم كه چون ماري سنگي در دل طبيعت خزيده اند، ترس، شگفتي و لذت را در قالبي منحصربفرد به روح تزريق خواهند كرد. حركت بر لبه هاي برج سي ان (CN Tower، تورنتو) و تجربه احساس رها شدگي در ميان ابرها و صرف وعده اي دل انگيز در رستوران گردان آن، برج اسكايلان (Skylon Tower، انتاريو) كه فرصت تأمل بر شكوه آبشارهاي نياگارا بدست مي دهد و پل كاپيلانو (Capilano Suspension Bridge، ونكوور) كه با پيچ و تابي موزون گردشگران تور كانادا را به ميان خلوت درختان هميشه بهار راه خواهد داد از شاخص ترين ها به شمار مي روند.

خريد بليط هواپيما لحظه آخري

تور دقيقه نودي يا آنطور كه بيشتر به گوش مي خورد عنوان تورهاي لحظه آخري است كه پديده اي پرطرفدار و البته پر از چالش براي آنها كه مسافراني كه به دنبال سفرهايي با تخفيف هاي باورنكردني هستند مي باشد و اينكه كلي سوال در اين خصوص پيش مي آيد و اولين سوالي كه ذهنتان را مشغول كرده اين است كه آيا اين نوع تورها اصلا قابل اطمينان هستند ؟ دومين سوال كه بسيار هم مهم است آيا در ازاي اين هزينه كم شده ، ارائه سرويس ها و خدمات نيز كمتر خواهند شد ؟ و سومين سوال اينكه اين تورها دقيقا چه تفاوتي با بقيه تورها دارند ؟

در اينجا به شما خواهيم گفت ، تورهاي لحظه آخري به توري گفته ميشوند كه دقيقا در حداقل فاصله زماني تا تاريخ امكان پذير بودن ثبت نام براي آن تور قرار بگيرد و در ضمن ظرفيت تور تكميل نشده باشد ، بنابراين آژانس هاي مسافرتي و هتل ها در وحله اول با كم كردن سود و در وحله دوم با پذيرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهايي براي فروش و خالي نماندن ظرفيت مابقي خود مي كنند و توجه داشته باشيد كه اين فاصله زماني معمولا بين 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور براي مقاصد داخلي مي باشد.

مهم است بدانيد كه آژانس هاي مسافرتي معتبر اغلب به ميزان قابل توجه و بالايي بليط براي مقصدي معين و در زماني معين را خريداري مي كنند و در صورتي كه با فرارسيدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرين به حد نصاب نرسيده باشد ، آژانس مجبور مي شود با صندلي هاي خالي و بليط هايي كه فروش نرفته كاري كند كه ضرر نكند و در نهايت برنامه خود را با هواپيمايي كه چارتر كرده به سرانجام مي رساند و در ضمن دانستن اين نكته ضروري است كه اين آفرها تنها براي مقاصدي كه چارتر شده اند و عدم تكميل ظرفيت آن باعث ايجاد ضرر مالي سنگيني براي آژانس مورد نظر خواهد شد، پيش مي آيد و اينكه در هيچ صورتي براي مقصدي كم مسافر آفر و تخفيفي صورت نمي گيرد .

شما اگر مسافر تورهاي داخلي مثل تور كيش ، تور مشهد و ... هستيد مي توانيد روزانه به سايت مراجعه كنيد و تورهاي داخلي لحظه آخري را براي مقصد مورد نظر خودتان با قيمت هاي عالي البته با حفظ امكانات و خدمات تورهاي معمول از آژانس سلام پرواز تهيه نماييد ، نكته اي كه بايد اطلاع داشته باشيد اين تورها مختص مسافراني است كه محدوديت زماني نداشته باشند و هميشه چمدان به دست به دنبال تورهاي لحظه آخري يا چارتر باشند چرا كه تنها 2-3 روز به تاريخ تور ارائه مي شوند چرا كه اين آژانس ها بليط هاي باقي مانده را با تخفيف هايي بين 10 تا 50 درصد به فروش مي رسانند و اگر چه اين موضوع از نظر مالي براي مشتريان مقرون به صرفه است ولي از نظر برنامه ريزي و ساعت پرواز هيچ حق انتخابي باقي نمي گذارد ، پس حواستان به اين موضوع باشد.

با پاسپورت ايراني به كدام كشورها مي توان بدون ويزا سفر كرد؟

به گزارش اسپوتنيك، با نزديك شدن به فصل سفرهاي گردشگري خارجي، براي بسياري اين سوال پيش آمده است كه با گذرنامه ايراني به چند كشور دنيا مي توان بدون رواديد سفر كرد. در همه جاي دنيا رسم است كه بعضي از كشورها با هم قرار داد بسته و اجازه مي دهند تا گردشگران آن دو كشور بدون ويزا سفر كنند. با پاسپورت ايراني نيز مي توان نزديك به ۲۰ كشور جهان بدون ويرا سفر كرد.

تور لحظه آخري

تور اروپا

تور كانادا

تور روسيه

تور تايلند

تور ارمنستان

تور گرجستان

بليط هواپيما

تور كيش

تور مشهد

تور دوبي

تور دبي

رزرو هتل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 6741
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه